هفته یازدهم فوتبال لیگ دسته دوم کشور
عصر امروز از هفته یازدهم لیگ دسته دوم تیم فوتبال شهدای بابلسر میزبان تیم پاس همدان بود که با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. تک گل تیم شهدای بابلسر توسط مهرداد عبدی در دقیقه 79 به ثمر رسید . تیم پاس نخستین تیمی بود که توانست در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهدای بابلسر را در بازی خانگی متوقف کند. تیم فوتبال شهدای بابلسر با این تساوی 13 امتیازی شد و در میانه های جدول قرار گرفت .
کد خبر: ۶۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 26 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز از هفته یازدهم لیگ دسته دوم تیم فوتبال شهدای بابلسر میزبان تیم پاس همدان بود که با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

توقف تیم شهدای بابلسر مقابل تیم پاس همدان
 براساس این گزارش،  در این دیدار که در حضور دو هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر برگزار شد، تیم پاس مقابل شهدای بابلسر به تساوی یک بر یک رسید.
ابتدا تیم پاس به دنبال ارسال زیبای محمد بازاج در دقیقه 2+45 نیمه نخست بازی توسط محمد سوادکوهی به گل رسید تا تیم پیروز این نیمه لقب بگیرند.
در نیمه دوم تیم میزبان با حمایت تماشاگران فشار هجومی خود را افزایش داد تا در نهایت با گل مهرداد عبدی در دقیقه 79 به تساوی برسد.
صادق نادرپور، یاسر گودرزی، مهدی نصیری، بهزاد سلطانی، محمد بازاج، آرمین طلایی منش، محمد سوادکوهی، ابوالفضل زمردی، عرفان فتاحی، حسین جودکی، مرتضی حسین زاده ترکیب اصلی تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان در این بازی بود.
پاس نخستین تیمی بود که توانست در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهدای بابلسر را در بازی خانگی متوقف کند.
پاسی ها با این تساوی ارزشمند 14 امتیازی شدند و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در مکان هفتم قرار گرفتند.

 تیم فوتبال شهدای بابلسر با این تساوی 13 امتیازی شد و در میانه های جدول قرار گرفت .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار