5 کشته و مصدوم در حادثه رانندگی شهرستان نور
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری در شهر "بلده" شهرستان "نور" و مرگ 2 سرنشین و مصدومیت 3 نفر دیگر در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 29 November 2018

علیرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در میدان شهری "بلده نور"، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری "آزرا" با یک دستگاه خودروی سواری پراید به شدت برخورد کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو پراید به همراه 4 سرنشین زن به شدت مصدوم که با هماهنگی به عمل آمده با اورژانس هوایی، مصدومان حادثه سریعاً با بالگرد به مرکز درمانی در شهرستان آمل منتقل شدند.

باقری با بیان اینکه با انتقال مصدومان حادثه به مرکز درمانی راننده خودرو و یک سرنشین زن به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کردند، افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت تامه تصادف در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم عبور و عدم رعایت فاصله طولی از جمله علل مهم در وقوع حوادث رانندگی دانست.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار