عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن 20 کیلومتر از جاده چالوس (کندوان ) به منظور رفع مشکل ساکنان این منطقه به هنگام یک طرفه شدن جاده روز پنجشنبه در آئینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 29 November 2018

ایرنا ، پلیس راه کشور هرهفته و اکثر روزهای تعطیل برای روان سازی تردد خودروهای مسافران و گردشگران به غرب استان مازندران جاده کندوان را یک طرفه اعلام می کند.
یکطرفه شدن جاده چالوس از منطقه مرزن آباد در روزهای تعطیل و پایانی هفته مشکلات زیادی را برای اهالی بیش از 30 روستا حاشیه این منطقه به همراه دارد که این امر همواره مورد اعتراض اهالی و مسئولان این منطقه بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی این طرح ملی به طول حدود 20 کیلومتر که تاکنون حدود پنج کیلومتر آن انجام گرفته به علت کمبود اعتبار از سال 1392 دچار وقفه شده بود و اکنون ادامه عملیات اجرایی آن از مرزن آباد تا ولی آباد با اختصاص حدود 80 میلیارد تومان دوباره از سر گرفته شد.
عبدالله بهادری افزود : طبق قراردادی که با پیمانکار مربوط وابسته به بنیاد مستضعفان منعقد شده قرار است این طرح به مدت سه سال به طورکامل اجرا شود.
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح چهارخط رفت و برگشت و 2 خط اضطراری ایجاد می شود ضمن آنکه دیگر شاهد یکطرفه شدن جاده چالوس و مشکلات ناشی از آن برای روستائیان و شهروندان پیرامون این جاده در زمان اوج سفرهای در این منطقه نخواهیم بود.
از طول مسیر حدود 170 کیلومتری جاده کرج - چالوس (کندوان ) حدود 80 کیلومتر جزو حوزه استحفاظی شهرستان گردشگرپذیر چالوس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار