ترافیک در محور هراز از پارک جنگلی تا سه راهی چلاو مسیر شمال به جنوب( آمل- تهران) و تونل وانا تا تکاور نیمه سنگین و در سایر مسیرهای این محور پرحجم است.
کد خبر: ۶۸۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 30 November 2018

برگشت مسافران از تعطیلات آخر هفته پاییزی مازندران ، تردد در محورهای اصلی این خطه شمال کشور به پایتخت را نیمه سنگین و پرحجم کرد.

بیشترین ترافیک در محورهای سه گانه مازندران به تهران ( هزار، سوادکوه و کندوان ) را مسیر های قائمشهر- تهران ( سوادکوه) و آمل به تهران ( هراز) به خود اختصاص دادند به طوری ترافیک در اکثر مسیرهای این دو محور نیمه سنگین و پرحجم است.
گزارش شامگاه جمعه مرکز مدیریت راههای مازندران نشان می دهد که ترافیک در محور هراز از پارک جنگلی تا سه راهی چلاو مسیر شمال به جنوب( آمل- تهران) و تونل وانا تا تکاور نیمه سنگین و در سایر مسیرهای این محور پرحجم است.
براساس این گزارش از لحاظ وضعیت جوی هم جاده هراز حوالی منطقه چم مه آلود و تردد خودروها با کندی انجام می شود.
مرکز مدیریت راههای مازندران تردد در محور سوادکوه ( قائمشهر به تهران) را در مسیرهای منتهی به تونل شیرگاه تا گرزیل خیل نیمه سنگین و در سایر مسیرها پرحجم اعلام کرد.
این مرکز شرایط آب و هوایی را در این محور در محدوده گدوک با مه غلیط اعلام کرده که تردد در این محدوده نیز با کندی در حال انجام است.
تردد خودرویی در مسیر ساری - سمنان روان و عادی برقرار است و اکثر مسیر این محور منتهی به دلیل مه آلودگی تردد کند برقرار است.
محور کندوان ( چالوس- کرج) به دلیل یک طرفه شدن محور از عصر امروز تردد روان و عادی دارد و از لحاظ جوی نیز مشکلی وجود ندارد.
مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر محوراصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن را محور اصلی تشکیل می دهد.
براساس آمار در نیمه نخست سال جاری 338 میلیون تردد در محورهای مازندران به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد تردد ها بیشتر شد و بیشترین تردد مربوط به محور هراز است.

ایرنا

برچسب ها: مسافران پاییزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار