کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد بازی‌های کامپیوتری کشور به‌همراه جعفری جوزانی مسئول متنا کشور از غرفه مازندران در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 30 November 2018

 در دومین روز از نخستین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج، کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به‌همراه جعفری جوزانی مسئول متنا کشور از این دوره از رقابت ها بازدید کرده و از نزدیک در جریان تولید محتوا توسط تیم های شرکت کننده قرار گرفت.

در همین راستا مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بازدید از گروه های تولید انیمیشن، بازی و نرم افزار در جریان محورهای مسابقه و طرح های ارائه شده قرار گرفت.

وی در بازدید از غرفه مازندران در این رویداد از برگزاری این مسابقات در این سطح ابراز خوشحالی کرد و با بسیاری از بازی سازان به گفتگو پیرامون طرح های آنها پرداخت.

 

اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۸ و ۹ و ۱۰ آذرماه برای اولین بار در ۴ محور مشخص آغاز به کار کرد؛ این رویداد اولین عرصه در بعد رویدادی این گردهمایی است که یک رقابت ۴۸ ساعته با حضور یکصد تیم سه نفره و با موضوع از پیش تعیین نشده از سوی رئیس سازمان بسیج ابلاغ و آغاز شد.

۱۰۰ تیم سه نفره از متخصصان عرصه های مجازی در محورهای تولید نرم افزار تلفن همراه بازی های ویدئویی و انیمیشن های دو بعدی با هم رقابت می کنند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار