طبق برنامه به جزء روزهای تعطیل جاده کندوان از سمت مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 20 تا 5 بامداد شنبه تا سه شنبه هر هفته بر روی تردد خودروها بسته خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، طبق برنامه به جزء روزهای تعطیل جاده کندوان از سمت مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 20 تا 5 بامداد شنبه تا سه شنبه هر هفته بر روی تردد خودروها بسته خواهد شد.

براساس این گزارش، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که جاده کندوان به منظور بازسازی روشنایی تونل ها بویژه تونل شماره 5 از شنبه شب تا سه شنبه شب هر هفته بسته خواهد شد.

 مهدی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو یی افزود: این محدودیت از امشب به اجرا گذاشته می شود و تا 20 اسفند ماه ادامه می یابد.
وی توضیح داد: در این مدت به جزء روزهای تعطیل جاده کندوان از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت 20 تا 5 بامداد شنبه تا سه شنبه هر هفته بر روی تردد خودروها بسته خواهد شد.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس افزود: با اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تردد خودروها از سمت کرج به چالوس نیز از ساعت 22 شب تا 5 صبح بسته خواهد بود.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 700 کیلومتر آن را راههای اصلی تشکیل می دهد.
محورهای مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه اصلی ترین راه های دسترسی مازندران به پایتخت و برعکس است و از پر ترافیک ترین محورهای کشور به شمار می روند.
طبق آمار سالانه افزون بر 30 میلیون مسافر برای دیدن جاذبه های گردشگری مازندران به این استان سفر می کنند و این استان همه ساله رتبه اول یا دوم را در تردد خودرویی به خود اختصاص می دهد.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

 

برچسب ها: جاده کندوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار