فرماندار شهرستان سیمرغ اتاق فکر استان را موتور محرکه بسیار قوی و مغز متفکر برای رشد و توسعه دانست و گفت: استفاده از این ظرفیت به شکل نظام مند و سیستمی برای تحقق اهداف عالی نظام بسیار راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 03 December 2018

مجتبی حبیب‌نژاد روشن در گفت‌وگو با ایسنا مازندران، وجود کارگروه های تخصصی متنوع و مختلف در اتاق فکر را مزیت آن دانست و اظهارکرد: با توجه به این ویژگی می توان سندی برای شهرستان ها تعریف کرد که قاطبه مدیران، محققین، صنعتگران، و فعالین عرصه اقتصادی و گردشگری از این اندیشه ها استفاده کنند.

حبیب نژاد با اشاره به اینکه ممکن است برخی از ایده ها و نظرات بدلیل تازگی و ساز و کارهای نوین با مخالفت هایی روبرو شوند، اظهار کرد: اگر بتوان ایده ها، راهبردها و خطی مشی های ارائه شده در اتاق فکر را در تصمیم گیری مدیران لحاظ کرد افق های ترسیمی شهرستان ها محقق خواهد شد.

وی جایگاه اتاق فکر را بسیار قابل اهمیت و با ارزش در استان توصیف و خاطرنشان کرد: دستیابی به توسعه متوازن و پایدار از معبر اتاق فکرها حاصل شده که باید طراحی و ترسیم شود.

فرماندار شهرستان سیمرغ فقدان فعالیت های سیستمی و نظام مند را سبب ایجاد اتاق فکر در استان عنوان و خاطرنشان کرد: چنانچه مدیران، نظام ‎ مند عمل کنند به تمام اهداف و ماموریت های سازمان مطبوع خود دست پیدا می کنند.

حبیب نژاد با بیان اینکه شناخت جامع و کاملی در اتاق فکر نسبت به تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مالی وجود دارد، یادآورشد: اتاق فکر در واقع یک پکیج و بسته کاملی است که مدیران می توانند در جهت تحقق برنامه های خود از آن بهره وافی و کافی را ببرند.

وی اتاق فکر را متشکل از مجموعه افراد برجسته و صاحب نظر و اندیشه برشمرد و خاطرنشان کرد: این افکار متعالی و طرح های ممتاز فرصت مغتنمی است که به راحتی، رایگان و بدون کمترین هزینه در اختیار مدیران گذارده شده که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد.

فرماندار شهرستان سیمرغ خروجی حاصل از اتاق فکر را مؤثر توصیف کرد و با یادآوری حضور برجستگان، نخبگان و صاحبان اندیشه در اتاق فکر گفت: مدیرانی موفق خواهند بود که بتوانند به بهترین شکل از مجموعه ایده ها و راهبردهای اتاق فکر استفاده کرده و از عقبه آن بهره مند شوند.

حبیب نژاد در پایان، اتاق فکر استان را کمک رسان و یاورِ مدیران دانست و گفت: هر آنچه باید مدیران طی ساعت ها، هفته ها و ماه ها تلاش، مطالعه، تحقیق و کنکاش بدست آورند و نتیجه گیری کنند، در قالب یک پکیج توسط اتاق فکر قابل ارائه است که می توان از این فرصت رایگان بهره برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار