مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 35 زائر اولی از مازندران به مشهد مقدس در راستای اجرای نیت واقف و طرح زائران حرم رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 04 December 2018

 بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اجرای نیت واقف در مازندران، گفت: اجرای امینانه نیت واقف در راستای نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده است، صورت می‌گیرد و هیچ‌کس حق ندارد غیر نظر واقف عمل کند.

وی یکی از طرح‌های سازمان اوقاف که در راستای اجرای امینانه نیت واقف صورت می‌گیرد را طرح زائران حرم رضوی دانست و اظهار کرد: این طرح در راستای اعزام زائرانی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس تشرف نیافته‌اند اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: برخی افراد به‌خاطر شرایط مالی و مشکلات اقتصادی تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشدند که در راستای اجرای نیت واقف این افراد شناسایی و به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حیدری از اجرای طرح زائران حرم رضوی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه 16 آذر در استان اجرا می‌شود که 35 زائر اولی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: زائران از بیشتر شهرهای مازندران در این طرح حضور دارند که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشدند و اکنون به برکت موقوفات به زیارت درگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار