احتمال تأخیر در یک‌طرفه شدن محور کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و توصیه پلیس به رانندگان این است که خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
کد خبر: ۶۸۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 06 December 2018

سرهنگ علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد تمامی خودروها در محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان، افزود: توصیه پلیس به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند، این است که خودروهای خود را به تجهیزات فصل سرما مجهز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تصادفات منجر به فوتی که روزهای گذشته در محورهای مازندران رخ داده، به‌ دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم استراحت کافی بوده که لازم است رانندگان به این مسائل توجه کنند.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران در حال اجرا است، تصریح کرد: براساس برنامه، فردا قرار است محور کندوان یک‌طرفه شود؛ با توجه به اینکه چهارشنبه ورودی زیادی نداشتیم، احتمالا تاخیر در اجرای این محدودیت وجود دارد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه انسداد شبانه محور کندوان از شنبه شب اجرا می‌شود، گفت: با توجه به شرایط جوی لازم است مسافران قبل از تردد از محورهای کوهستانی استان وضعیت راه را با شماره تلفن‌های 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 استعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار