جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷۱ کیلو مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ 06 December 2018

مهر: سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محورهای چهارگانه استان به اجرا در آمد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های آمل و سوادکوه و ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و توقیف ۱۹ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در این محورها شدند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به این که، در بازرسی از این خودروها در مجموع ۷۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف تصریح کرد: در این عملیات ها ۵۱ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که مواد مخدر پدیده ای است استعماری که قدرتهای سلطه گر به منظور محو ارزشهای اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می جویند، گفت: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی همواره سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر مواجه می سازد.

سرهنگ مفخمی با بیان این که ، قاچاقچیان مواد مخدر برای به دست آوردن منافع شان از هر وسیله و ترفندی استفاده می کنند، تصریح کرد:سوداگران مرگ همواره با آلوده کردم محیط های اجتماعی و خانواده ها در صدد کسب موفقیت های بیشتر برای سودجوئی های خود هستند

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می ورزند به شدت برخورد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار