محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا:
امام جمعه شهرستان نکا در سخنان پیش از خطبه ی امروز نماز جمعه عبادی_سیاسی شهرستان نکا ، با بیان اینکه: ما در شهرستان نکا مشکل جدی راهداری داریم گفت: جاده ها و راه های نکا در بخش روستائی_دشتی و مخصوصا در بخش هزارجریب ، کوهستانی و منطقه ی جنگلی ، بسیار خطرناک هستند و نیاز به ترمیم دارند.
کد خبر: ۶۸۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، "مشکلات جاده های هزارجریب" ، "اشتغال" و "یک شهر و چند نرخ بودن اجناس در بازار" ۳ مشکل فعلی در شهرستان نکا ، مهمترین نکاتی بود که امام جمعه محترم نکا در نماز جمعه مورد توجه قرار داد .

براساس این گزارش، آیت ا... محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا در سخنان پیش از خطبه ی امروز نماز جمعه عبادی_سیاسی شهرستان نکا ، بیان داشت:

ما در شهرستان نکا مشکل جدی راهداری داریم گفت: جاده ها و راه های نکا در بخش روستائی_دشتی و مخصوصا در بخش هزارجریب ، کوهستانی و منطقه ی جنگلی ، بسیار خطرناک هستند و نیاز به ترمیم دارند.

وی با اعلام اینکه:حداقل نیاز این جاده ها خط کشی می باشد تا وقتی هوا مه آلود و بارندگی می شود، حادثه ایجاد نشود ، خاطر نشان کرد: در این زمینه ، متولی امر که راهداری شهرستان نکا می باشد ، ناکارآمد است.

محمدی لائینی اشتغال را مشکل جدی در شهرستان نکا عنوان کرد و گفت:واقعا بیکاری بسیار فراوان است و اندک دستگاهها ، شرکتها و مراکز صنعتی هم که در شهرستان وجود دارند ، حداقل و یا ۵۰ درصد باید از نیروهای بومی استفاده کنند اما متأسفانه به نیروهای بومی ، کم مهری ، بی مهری و بی محلی می شود.

امام جمعه ی شهرستان نکا مشکل دیگر در این شهرستان را نظارت بر کسبه و بازاریان عنوان کرد و گفت:هرچند اکثر کسبه و بازاریان محترمی که اجناس را می فروشند ، انسانهای خوب ، متعهد و باانصاف هستند اما بسیاری از شهرندان از یک شهر و چند نرخ بودن و اینکه هر مغازه ای قیمت متفاوتی دارد گلایه مندند و می گویند:روز به روز قیمت یک جنس تغییر میکند و اصلا انگار کلانتری وجود ندارد و نظارتی نمی شود.

محمد باقر محمدی لائینی در پایان از مسؤلین مربوطه خواست تا بر نرخ ارزاق ، نظارت بیشتری نمایند.

خبر:الهام زارعی

برچسب ها: امام جمعه نکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار