مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از ثبت بیش از 13 میلیون قطعه جوجه ریزی امسال در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور (سماصط) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 08 December 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رضا پورفلاح گفت: با هدف مديريت اطلاعات واحدهاي توليدي صنعت در بخش مرغ مادر گوشتي، جوجه كشي و یکپارچه سازي اطلاعات، از ابتدای امسال تاکنون 13 میلیون و 695 هزار قطعه جوجه ریزی در سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور (سماصط) شهرستان ساری ثبت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری کنترل و تنظيم جوجه ريزي و توليد مرغ، ايجاد نظم و ثبات در بازار و ساماندهي توليد، تعيين قيمت مناسب در طول سال و جلوگيري از ضرر و زيان مرغدار، يافتن بازار مناسب، اقتصادي کردن واحدهاي توليد و افزايش درآمد مرغداران، استمرار توليد و توسعه پايدار در صنعت پرورش طيور، اصلاح ساختار توليد خدمت رساني منظم با برنامه ريزي و اطلاع رسانی، کنترل بیماری ‌ها و نیزکاهش تلفات را از مزایای این طرح برشمرد.
پورفلاح افزود: شهرستان ساری با دارا بودن 274 واحد مرغداری گوشتی و ظرفیت تولید 5 میلیون قطعه در هر دوره پرورش و نیز تولید سالانه 40 هزار تن گوشت سفید به عنوان قطب تولید فرآورده های دامی در مازندران شناخته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار