کد خبر: ۶۸۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، این شهر نیاز به مسئولین دلسوز داره مسئولینی که واقعا نیتشان خدمت به مردم باشد و کمبودهای شهر را جبران کنند . بخدا مردم بابلسر خسته شدند.

وضعیت بابلسر رو ببینید شهر زیبایی که زمانی به عنوان نگین خزر یاد میشد الان در چه وضعیتی است. متاسفانه عدم مدیریت صحیح زباله امروز به یکی از چالش های اصلی تبدیل شده است .
بدون برنامه  مجوز صادر کردند اما به زیر ساخت ها توجه نکردند که کوچکترین مثالی بخواهیم بزنیم مردم حتی تو پاییز هم با چالش قطعی آب مواجه هستند
به دکه ها تو رودخانه بابلرود مجوز دادند تا امروز به یکی از چالش های زیست محیطی تبدیل شده است ..
شهری که درآمدش وابسته به گردشگر هست بعد این همه سال امکاناتی فراهم نکردید که امروز با مسافرهای درجه چندم مواجه هست و شهرهای غرب استان از بابلسری که چندین سال جلوتر بود سبقت گرفتند .
زمین های خوب بابلسر رو که متعلق به مردم و بیت المال بود را به ارگان های خاص واگذار کردند.
فاجعه ای در شهرک دریاکنار بوجود آوردید که دیگه بخاطر اون تخلف معروف از شورای شهر وقت بودجه شهرک دریاکنار رو به مردم بابلسر نمیدن و بخاطر اشتباه شما بودجه رو به استانداری انتقال دادند.
اساتید بزرگ دانشگاهی ما از شما دور شدند و حاضر نیستند همکاری کنند و....
راستی این همه درآمد تو این شهر چه می شود ؟ و در کجا خرج میشود،

شهر بابلسر بنا به آمار بیشترین ساخت و ساز در مازندران را دارد و بالاترین درآمد را دارد ، پرسش این است پس ، چرا ما پیشرفت اساسی ای نمیبینیم؟
و در پایان صحبتی دارم با مردم خوب شهرمان ، باور کنید ما خودمان مقصریم که همیشه سکوت کردیم و اجازه دادیم.....

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
«اگر راست می‌گویند برای بیکاران کار پیدا کنند. این جوان بعد از بیست سال تحصیل، کار می‌خواهد. فردا، که فارغ التّحصیل می‌شود، سرگردان است. اگر معاشش فراهم نشود نمی‌تواند دین خود را حفظ کند. شما خیال می‌کنید آن دزدی که شبها از دیوار، با آن همه مخاطرات، بالا می‌رود و یا زنی که عفت خود را می‌فروشد، تقصیر دارد؟ وضع معیشتْ بد است که این همه جنایات و مفاسد، که شب و روز در روزنامه‌ها می‌خوانید، به وجود می‌آورد.» (امام خمینی(ره)، صحیفه امام، جلد ۱، ص۲۷۰)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار