میانگین دمای حرارت 8 درجه در تمام فصول سال و قرار گرفتن در مسیر استانهای تهران – سمنان و مازندران فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری صاحبان صنایع غذایی در فیروزکوه فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 10 December 2018

خبرگزاری صدا و سیما ؛ کارخانه تولید آبمیوه فیروزکوه از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و آستین های همتش را برای توسعه آن بالا زده است.
مدیر کارخانه آبمیوه فیروزکوه گفت : در حال حاضر 152 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و 20 میلیون لیتر انواع آبمیوه در ماه در این واحد تولید می شود.
عزت اله شفیعی افزود : در صورت اجرا شدن طرح توسعه این کارخانه ؛ نیروی کار به 600 نفر و تولید اسمی در ماه به 80 میلیون لیتر خواهد رسید.
وی گفت : امسال بیش از یک چهارم محصولات این واحد تولیدی به کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین صادر شده است.
مدیر کارخانه آبمیوه فیروزکوه افزود : مهمترین مانع توسعه فازهای دیگر این واحد تامین آب از منابع پایدار است.
شفیعی گفت : هم اکنون آب مورد نیاز واحدهای صنعتی فیروزکوه از چاهها تامین میشود که لازم است این آب از سهم حق آبه صنعت از سد نم رود اختصاص داده شود.
رئیس اداره صنعت ؛ معدن و تجارت فیروزکوه در اینباره گفت : این کارخانه بزرگترین کارخانه تولید آبمیوه شرق استان تهران است که برای حل مشکل تامین آب آن اقدامات خوبی انجام شده است.
سعید کیانی افزود : از جمله اینکه از سهم حق آبه سد نمرود برای این واحد تولیدی آب اختصاص یافته و مطالعات طرح انتقال آن هم به اتمام رسیده است.
وی گفت : فقط باید وزارت نیرو و شرکت شهرکهای صنعتی برای تامین بودجه اجرای این طرح به توافق برسند.
کارخانه آبمیوه فیروزکوه در 4 کیلومتری مرکز شهر و در شهرک صنعتی علی دره این شهرستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار