مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس ۲۳ آذرماه در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 10 December 2018

به گزارش ایکنا مازندران، سید امیر ساداتی کرمی امروز ۱۹ آذرماه در نشستی خبری که به مناسبت جشنواره هنری دانشجویی ققنوس، برگزار شد، با اشاره به اینکه پرداخت هنر بدون شناخت انقلاب آن را به بیراهه می برد، گفت: جشنواره ققنوس از ۲۳ آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره قفنوس به دنبال ظرفیت‌یابی دانشجویان هنرمند در دانشگاه‌ها هستیم، افزود: هنوز بسیاری از ظرفیت‌های هنری کشور شناخته و بارور نشده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه جشنواره قفنوس هر سال در هر استانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مازندران در سال گذشته از استان‌های برتر در برگزاری جشنواره قفنوس بوده است.
وی با بیان اینکه مازندران امسال میزبان جشنواره ملی هنری دانشجویی قفنوس شده است، افزود: پراکندگی آثار از ۲۵ استان کشور بوده و تقریبا ۱۰ اثر جشنواره هنری قفنوس از هنرمندان بوده است.
وی افزود: ۱۴ گروه تئاتر، انیمیشن، نقاشی، فیلم کوتاه، سمعی بصری، موشن گرافی در این جشنواره شرکت کردند.
حدود سه هزار اثر به جشنواره ققنوس ارسال شد است
در ادامه محمد کوهی دبیر اجرایی جشنواره هنری قفنوس نیز با اشاره به اینکه ۳ هزار اثر به جشنواره رسیده است، اظهارکرد: هنرهای تجسمی، ادبیات و ادبیات نمایشی، فیلمنامه، فیلم کوتاه و مستند و بخش موسیقی شاخه‌های آثار رسیده به این جشنواره بوده و ۶۶ نفر از ۱۸ استان حائز رتبه‌های برتر شدند.
وی گفت: ۲۵ آذر اختتامیه جشنواره هنری قفنوس در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار