گفتنی ست عباسعلی زارع ، مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران ، پیش از این مدیر کلی ثبت اسناد و املاک استان گلستان و معاون ثبت اسناد و املاک مازندران را در کارنامه فعالیت خود داشت .
کد خبر: ۶۸۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 12 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، عباسعلی زارع ، مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران ، پیش از این مدیر کلی ثبت اسناد و املاک استان گلستان و معاون ثبت اسناد و املاک مازندران را در کارنامه فعالیت خود داشت .

براساس این گزارش، عباسعلی زارع به عنوان مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک در استان مازندران معرفی شد .

شایان ذکر است، یک مدیر بومی اهل بهشهر ، هدایت سازمان ثبت اسناد و املاک مازندران را برعهده گرفت.

 جلسه معرفی زارع با حضور معاون مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دادگستری مازندران برگزار شد .
در این مراسم از زحمات محمدحسن بهادر که بیش از سه سال در سمت مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران فعالیت داشت ، قدردانی شد .
بهادر در این مراسم گفت : در سه سال و نیم اخیر بیش از 400 هزار سند تک برگ برای املاک مازندران صادر شد .
وی افزود :

همچنین بیش از 61 هزار سند برای املاک موقوفه این استان سند تک برگ صادر شد .
به گفته بهادر ، ثبت اسناد و املاک مازندران سه سال پیاپی رتبه اول کشور را کسب کرد.
گفتنی ست عباسعلی زارع ، مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران ، پیش از این مدیر کلی ثبت اسناد و املاک استان گلستان و معاون ثبت اسناد و املاک مازندران را در کارنامه فعالیت خود داشت .

 ضمنا محمد حسن بهادر مدیر کل سابق صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه خود اظهار داشت: متاسفانه یک ریال از مصوبات سفر به ثبت اسناد استان مازندران تعلق نگرفت درحالی که سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت در این دستگاه انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت و اسناد دومین دستگاه پردرآمد استان است اظهار داشت: هشت درصد درآمد ثبت و اسناد مربوط به شهرداری ها است و درشان همکاران نیست که در ساختمان استیجاری مشغول خدمت باشند.

بهادر با اشاره به انجام سه پروژه عمرانی اداری در ثبت و اسناد استان گفت: مازندران بیشترین رقم اعتبارات هزینه ای را دارد و این ناشی از تلاش وافر همکاران است.

بهادر افزود: مازندران سه سال پی درپی رتبه برتر را در زمینه های مختلف را کسب کرده و مستندسازی موقوفات، پاسخ به استعلامات و غیره بوده است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار