هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک روز پنجشنبه پیگیری شد.
کد خبر: ۶۹۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 13 December 2018

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک روز پنجشنبه پیگیری شد. نتایج این مسابقات در ادامه می‌آید:

گروه یک:

در اولین دیدار این گروه توپکا بابلسر در یک رقابت نزدیک و جذاب موفق شد حریف خود شهروند نکا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا یک برد با ارزش را کسب کند. در دیگر دیدار این گروه ژلانو آق قلا در خانه سه بر یک موفق شد اتحاد نور را شکست دهد.

گروه دو:

در اولین دیدار این گروه تیم ملوان نداجا در دیدار با مهمان خود شکست خورد. مقاومت در این دیدار موفق شد در هر سه ست به پیروزی برسد تا برنده این دیدار مهم خارج از خانه باشد. در دیگر دیدار این گروه تیم شهدای رامسر موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر صفر حریف خود شهرداری کرج را شکست دهد تا به این ترتیب این تیم نیز برد قاطعانه ای را کسب کند.

گروه سوم:

کاشی کاژه کرمانشاه در یک دیدار خانگی و جذاب برابر حریف خود تیم کوردبال مهاباد شکست خورد. کرمانشاهی ها در دو ست اول پیروز بودند اما در ادامه سه ست را از دست دادند تا در خانه نتیجه را واگذار کنند. در دیگر دیدار این گروه نیز تیم راه یاب ملل مریوان موفق شد در خانه شهرداری قزوین را شکست دهد. راه یاب ملل در این مسابقه با نتیجه سه بر یک و با پیروزی در ست های اول، سوم و چهارم موفق شد برنده از زمین خارج شود.

گروه چهارم:

صنایع اردکان در دیدار با مرزداران غیور سیستان و بلوچستان شکست خورد. اردکانی ها در ست سوم این مسابقه پیروز از زمین خارج شدند اما در دیگر ست‌ها بازنده بودند مرزداران برد بزرگی را کسب کند. در دیگر دیدار این گروه، خاتم جوان اردکان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 دیدار جذاب و نزدیک با لاستیک بارز کرمان را با برد به پایان برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار