کلاس مربیگری درجه B فوتبال ایران به مدت ۱۰ روز در شهر رستمکلا برگزار شد که در پایان مربیان شرکت کننده موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه بی فوتبال ایران شدند .
کد خبر: ۶۹۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 15 December 2018

براساس این گزارش، صبح امروز شنبه ۲۴ آذر ماه ۹۷ مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B فوتبال ایران با حضور غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال استان مازندران ، اصغر زارع نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان رستمکلا ، حسین قزل سفلو مدرس ای اف سی و مسئول دپارتمان آموزش مربیان استان ، محمود سورتیچی پیشکسوت فوتبال مازندران ، حسینعلی شهابی رئیس هیئت فوتبال رستمکلا و سید کریم میری عضو شورای اسلامی شهر رستمکلا در سالن امفی تئاتر کتابخانه عمومی آیت الله ایازی رستمکلا برگزار شد .

حسین قزل سفلو مدرس AFC در حاشیه این مراسم گفت : این دوره کلاس مربیگری بمدت ۱۰ روز در رستمکلا برگزار شد که امیدواریم تک تک شما عزیزان در سطح کشوری فعالیت کنید و در پایان نیز از حضور تمامی مدعوین ، غلامرضا بهروان ، هیئت فوتبال رستمکلا ، سورتیچی و پیشکسوتان فوتبالی بهشهر و رستمکلا تقدیر و تشکر کرد.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران ضمن تبریک به مربیان جهت اخذ مدرک مربیگری گفت : در کنار این مدرک سطح علمی خود را بالا ببرید که شماها برای این فوتبال خیلی مهم هستید .

وی افزود : هرگز تصویر ذهنی خوبی که از خود برای بازیکنان ساختید با وعده های پوچ آنها را خدشه دار نکنید ، امیدوارم که همگی مربیان موفق باشند و این مسیر را بدرستی طی کنند و احترام به قوانین ، احترام به بازیکن ، احترام به مربی ، احترام به داور و احترام به حریف را فراموش نکنید .

در پایان نیز هیأت فوتبال شهر رستمکلا به رسم ادب با دادن هدیه ای به بهروان و سورتیچی از آنها تقدیر کردند و همچنین مربیان حاضر در این دوره کلاس ها نیز مدرک سطح B ایران را بدست مسئولین و مهمانان این مراسم دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار