در این هفته از رقابت ها تیم نفت اهواز روز یکشنبه در اهواز به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 16 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال امید کشور 25 آذر برگزار شد که تیم های نفت اهواز و نفت آبادان برابر حریفانشان متوقف شدند؛ همچنین تیم فولاد خوزستان برابر حریف خود تن به شکست داد.
در این هفته از رقابت ها تیم نفت اهواز روز یکشنبه در اهواز به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد.
تیم نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان در این هفته میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمدرضا غبیشاوی تک گل نفت آبادان را به ثمر رساند.
در این هفته از مسابقات تیم فولاد خوزستان در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ذوب آهن رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. در این دیدار بهزاد دودانگه تنها گل تیم فولاد را به ثمر رساند.
هم اکنون تیم های فولاد خوزستان، نفت اهواز و نفت آبادان به ترتیب با نتایج 30، 22 و هشت امتیاز در مکان های اول، پنجم و دوازدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور جای گرفته اند.
این رقابت ها با حضور 12 تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است.
تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت اهواز فصل گذشته به ترتیب مکان های دوم، چهارم و دهم رده بندی را به خود اختصاص دادند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار