در جاده های کوهستانی استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، قزوین ، البرز تهران، گیلان و غرب مازندران لغزندگی جاده ها ، مه آلودگی و کاهش دید پیش بینی می شود .
کد خبر: ۶۹۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲ 17 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه به سبب بارش شدید باران و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استانهای ایلام، کرمانشاه و نیمه شمالی خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی کشور برای برخی از استان های غربی کشور، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها پیش بینی کرد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه به سبب بارش شدید باران و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استانهای ایلام، کرمانشاه و نیمه شمالی خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها پیش بینی می شود.

همچنین در این مدت به سبب بارش برف در جاده های کوهستانی استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان ، چهارمحال و بختیاری ، قزوین ، البرز تهران، گیلان و غرب مازندران لغزندگی جاده ها ، مه آلودگی و کاهش دید پیش بینی می شود .

از این رو توصیه می شود تمهیدات لازم برای تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در جاده های کوهستانی برفگیر به عمل آید و برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمانهای امدادی و مدیریت بحران به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار