اولین مسابقه عکاسی به رنگ خدا توسط روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، با همکاری بسیج رسانه شهرستان و مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل، برای اولین بار در آذر 97 با ‌موضوع به تصویر کشیدن طبیعیت پائیزی و بناهای تاریخی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 30 December 2018

به گزارش تابناک مازندران،  دکتر مهدی شهبازی  از انتخاب سه اثر برگزیده مسابقه عکاسی به رنگ خدا خبر داد.

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی ناهای تاریخی دانشگاه بابل
 


بر اساس این گزارش، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه گفت: اولین مسابقه عکاسی به رنگ خدا توسط روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، با همکاری بسیج رسانه شهرستان و مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل، برای اولین بار در آذر 97 با ‌موضوع به تصویر کشیدن طبیعیت پائیزی و بناهای تاریخی دانشگاه برگزار شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه حدود 100 عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال گردید گفت: از آثار ارسال شده سه اثر به عنوان عکس برگزیده انتخاب شدند.
دکتر شهبازی افزود: پس از داوری آقای جعر رمضانیان نفر نخست، آقای امیرحسین پاشا نفر دوم و خانم زهرا داداش نژاد نفر سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.
وی در همین راستا بیان داشت: در نشستی صمیمی افراد برتر این جشنواره جوایز خود را از دکتر سید فرزاد جلالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و آقای محمدی رئیس اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار