سیف الله فرزانه در جلسه هماهنگی با مدیران تأسیسات، دفاتر و هنرمندان صنایع دستی جهت حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با اشاره به رونق سفر در تمام ایام سال در مازندران گفت: فرصت های بیشماری در مازندران وجود دارد که قطعا بسیاری از آن ها از دید ما پنهان است
کد خبر: ۶۹۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 05 January 2019

عضو شورای اداری استانداری مازندران با اشاره به اهمیت نحوه حضور در نمایشگاه گردشگری افزود: نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های تاریخی، طبیعی، هنر هنرمندان صنایع دستی، و پروژهای گردشگری است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران رسانه ها را عضو اصلی خانواده گردشگری معرفی کرد و افزود: تبلیغات هدفمند و تولید محتوی مناسبت در بسته های تبلیغاتی جهت ارائه ظرفیت های مازندران در نمایشگاه را ضروری دانست.
در ادامه جلسه ولی تیموری معاون گردشگری کشور در ارتباط تلفنی گفت: مازندران سرشار از نعمت های خداوندی است که فرصت های بی نظیری را در این استان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به نگرش سازمان در خصوص توزیع سفر در سراسر کشور گفت این موضوع باید در سطح شهرستان های استان مازندران نیز اتفاق بی افتد و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی این ظرفیت هاست
معاون گردشگری کشور ضمن اعلام آمادگی این معاونت در خصوص همکاری با استان مازندران گفت: قطعا مازندران یکی از بخش های مهم این نمایشگاه خواهد بود.

 

** کشف ١۴٩٩ شئی تاریخی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف ١۴٩٩ شئی تاریخی اصل در ٩ ماهه نخست سال جاری خبر داد

عضو شورای اداری استانداری مازندران ضمن قدردانی از فعالیت نیروهای خدوم یگان حفاظت میراث فرهنگی و تحول صورت گرفته در این بخش افزود: در ٩ ماهه نخست سال جاری با انجام ۵۴۵٠٠ مأموریت انجام شده توسط نیروهای یگان، ٢٧٨۴ شئی کشف شد که ١۴٩٩ مورد از آن تاریخی و اصل، ارزیابی شد.

این مقام مسوول با اشاره به اهمیت آموزش در تمام فعالیت ها در حوزه میراث فرهنگی، گفت: آشنایی نسل آینده کشور، دانش آموزان و دانشجویان از فعالیت ها و اهداف یگان حفاظت، نقش بسزایی در حفظ و اشاعه میراث با ارزش این سرزمین خواهد داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: با توجه به ابلاغ دستور العمل مقابله با قاچاق محصولات صنایع دستی، به منظور کمک و حمایت از تولیدکنندگان آن توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی و تشکیل شورای مبارزه با قاچاق محصولات صنایع دستی جهت کشف و ضبط صنایع دستی قاچاق، خواستار حمایت های همه جانبه دستگاه های مرتبط با این موضوع شد
فرزانه ضمن قدردانی از مراجع قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی افزود: در مجموع ٩ ماهه نخست سال جاری ٢٨٠ از متخلفین، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار