نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی برای برطرف کردن مشکلات جاده‌ای این دو شهرستان خبر داد و گفت: پیمانکار جدید برای پروژه کمربندی فریدونکنار معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 06 January 2019

 ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره وضعیت کمربندی فریدونکنار اظهار کرد: براساس پیگیری‌ها قرار بود کمربندی فریدونکنار تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه شاهد کندی در روند کار بودیم به همین دلیل موضوع را با استاندار مازندران و اداره کل راه و شهرسازی در میان گذاشتیم که موجب این شد تا پیمانکاری جدید برای این پروژه معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه برای سرعت بخشیدن در پروژه کمربندی با وزیر راه اتفاق نظر داشتیم، خاطرنشان کرد: در همین رابطه جلسه خوبی با وزیر راه و شهرسازی برگزار و پاسخ های لازم را برای مطالبات مردمی منطقه گرفتیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: همچنین موضوع کمربندی فریدونکنار در صحن مجلس با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل مطرح و منجر به آن شد که سرپرست معاونت عمرانی و معاونت راه و شهرسازی استاندار در منطقه حضور پیدا کنند.

نانواکناری با بیان اینکه قول مساعد حمایت همه جانبه از سوی معاون وزیر راه به معاون راه و شهرسازی استاندار درخصوص این پروژه داده شد گفت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده امیدواریم تا قبل از اتمام پُل‌های این کمربندی، عملیات روشنایی آن انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری جدی اقدامات برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های نیمه تمام منطقه، یادآور شد: در حال رایزنی هستیم تا مقدمات سفر معاون وزیر و مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل را برای هفته‌های آینده در منطقه قطعی کنیم.

این مسئول ادامه داد: چهار پروژه کمربندی فریدونکنار، جاده بهنمیر به بابل، جاده اجاکسر و تعریض جاده نیروی هوایی مهمترین مطالبات به حق مردم منطقه است که با جدیت پیگیر آن هستیم.

نانواکناری با بیان اینکه ادامه پروژه جاده عزیزک مشروط به تملک اراضی است اظهار کرد: عملیات جاده اجاکسر در حال اتمام است اما در رابطه با جاده بهنمیر به بابل (عزیزک)، معاون عمرانی استاندار و معاونت راه و شهرسازی استان از مراحل ساخت پل این جاده بازدید به‌عمل آوردند و مقرر شد تا شهرداری بهنمیر کار تملک اراضی این جاده را انجام دهد تا این جاده طرح ریزی و خواست مردم محقق شود.

وی در پایان با اشاره به تعریض جاده بابلسر به بهنمیر گفت: تعریض این جاده در قسمت مربوط به نیروی هوایی به کندی در جریان است که دلیل آن تملک اراضی است، در همین زمینه جلسه خوبی با معاونت وزارت دفاع داشتیم و نتایج مطلوبی حاصل شد که به زودی اجرایی می‌شود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار