در دیدار پیشکسوتان قرمز و آبی مقابل تیم رسانه ورزش، موسپیدان فوتبال ایران نشان دادند دود از کنده بلند می‌شود!
کد خبر: ۶۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 06 January 2019

بانک ورزش، عصر دیروز دیداری دوستانه و به یاد مرحوم دانایی فرد و مرحوم شفیع برگزار شد و اتفاقات و حواشی زیبایی را در ورزشگاه امجدیه که به نوعی دفترخاطرات فوتبال ایران به شمار می‌رود، رقم زد.

این بازی برخلاف دیگر بازی‌های اینچنینی رنگ و بوی نمادین نداشت چرا که بازیکنان هردو تیم برای برد به زمین آمده بودند و قبل از بازی نیز هر دو طرف برای هم کری خوانی کرده بودند.

علی پروین که سرمربی تیم پیشکسوتان بود، پیش از بازی در رختکن به بازیکنان تیمش اعلام کرد باید تیم عادل را ببرید تا مشخص شود او که همیشه از همه انتقاد می‌کند خودش در زمین چند مرده حلاج است!

اما این بازی در نیمه اول آنطور که پروین دوست داشت پیش نرفت و 45دقیقه اول با پیروزی 3بر0 اهالی رسانه به پایان رسید. نتیجه‌ای که به نظر می‌رسید در نیمه دوم سنگین تر هم خواهد شد اما علی پروین به محض ورود به زمین برای آغاز نیمه دوم گفت در این نیمه همه چیز را درست می‌کنیم!

آتشبازی پیشکسوتان فوتبال ایران با گل رضا عنایتی از روی نقطه پنالتی آغاز شد تا نتیجه 3بر1 به سود تیم رسانه ورزش شود. پس از آنرضا عنایتی در ادامه بازی بازهم توانست یک پنالتی از تیم جوان و سرحال حریف بگیرد اما ضربه پنالتی را سهراب انتظاری به دستان دروازه‌بان زد. حملات تیم پیشکسوتان ادامه داشت تا اینکه علی دانایی فرد در بازی یادبود پدرش گل دوم پیشکسوتان را به ثمر برساند. در ادامه محمد منصوری در دقیقه74 گل تساوی را به ثمر رساند و پس از آن هم رضا عنایتی روی سانتر دقیق سهراب انتظاری گل پیروزی را برای پیشکسوتان به ثمررساند تا بازی با نتیجه 4بر3 به سود آن‌ها تمام شود.

تیم علی پروین در نیمه دوم به خوبی بر بازی سوار شد و کنترل میدان را در اختیار گرفت تا سرمربی کهنه کار این تیم به آنچه که دوست داشت دست پیدا کند. درو اقع پروین برای پیروزی در این بازی اشتیاق زیادی داشت و درنهایت به هدف خودش رسید.

عدال فردوسی پور و یارانش برای پیروزی در این مسابقه انگیزه‌های زیادی داشتند و اتفاقا در نیمه اول نیز بازی خوب و روانی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم اسیر تجربه پیشکسوتان فوتبال ایران شدند. شاید آن‌ها به یک علی پروین روی نیمکت تیمشان نیاز داشتند تا بازی 3بر0 برده را باباخت 4بر3 عوض نکنند!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار