مدیر موسسه بازیافت مازندران گفت: به ما قول داده شد که از طریق وزیر کشور زمینه راه‌اندازی سازمان پسماند در استان فراهم شود و وزارت کشور ملزم به راه‌اندازی این مجموعه در استان است.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 06 January 2019

شیدالله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره آخرین پیگیری‌ها برای فعالیت سازمان پسماند در مازندران، اظهار کرد: این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی با اعلام اینکه استاندار مازندران هم قول مساعد در این ارتباط داده است، گفت: نامه‌ای در این ارتباط آماده کردیم و موافقت کردند که در ابتدا به صورت شرکت این فعالیت در استان آغاز شود.

مدیر موسسه بازیافت مازندران خاطرنشان کرد: همه نظر ما ایجاد سازمان است و مقرر شد که نامه طی هفته آینده به تهران برای نتیجه‌گیری ارسال شود.

این مسئول درباره تاثیر حضور بازرس قوه قضائیه در ارتباط با ساماندهی پسماند در استان مازندران و اقدامات انجام شده برای ایجاد سازمان پسماند در استان، گفت: یکی از مسائلی که در این حضور مورد توجه بود اعلام حمایت بازرس قوه قضائیه از ایجاد سازمان پسماند بوده است.

مهدوی بیان کرد: به ما قول داده شد که از طریق وزیر کشور زمینه راه‌اندازی سازمان پسماند در استان فراهم شود و وزارت کشور ملزم به راه‌اندازی این مجموعه در استان است.

وی ادامه داد: غیر از این بنده از گذشته هم این موضوع را در دستور کار قرار دادیم که با پیگیری انجام شده به صورت شرکت موافقت شده است که این سازمان راه‌اندازی شود.

مدیر موسسه بازیافت مازندران با اعلام اینکه راه‌اندازی مجموعه پسماند به صورت شرکتی راه طولانی دارد، اظهار کرد: همه دغدغه ما ایجاد سازمان پسماند است، اگر قرار است به صورت شرکتی فعالیت کند مانند شرکت‌های آب و برق و سایر شرکت‌های مرتبط باشد تا بتواند اعتبارات و تصمیمات مناسب در این زمینه اتخاذ شود.

مهدوی گفت: ادله خود را به استانداری مازندران اعلام کردیم و مقرر شد که روز دوشنبه در سازمان‌ها شهرداری‌های کشور نتیجه آن اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار