جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۵ هزار قلم مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان چالوس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 06 January 2019

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۵ هزار قلم مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان چالوس خبر داد.
سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع کالاهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط متصدی یک واحد صنفی در مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی چالوس، با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس در بازدید از محل نگهداری کالا ، ۱۵ هزار قلم کالای تاریخ مصدف گذشته کشف کردند.

وی، با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند،اظهار داشت: کالاهای کشف شده برای امحاء جمع آوری و محل مورد نظر پلمب شد.

مفخمی با بیان این که متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور در استان خبرداد و گفت:عرضه کالاهای قاچاق منجر به تعطیلی کارخانه های داخلی، بیکاری جوانان و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه خواهد شد.

مرجع : ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار