جالب این که با وجود قرار گرفتن شهر های هم جوار بابلسر یعنی هادی_شهر، بهنمیر و فریدونکنار در اقلیم سه، بابلسر تا مدت ها در اقلیم چهار قرار داشت و این امر موجب افزایش بهای قبوض مصرفی شهروندان بابلسری میشد.
کد خبر: ۷۰۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 06 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، پس از مدت ها بحث و کار کارشناسی در حوزه هواشناسی مجددا اقلیم هواشناسی بابلسر به درجه سه برگشت،

بر اساس این گزارش، جالب این که این در حالی است که با وجود قرار گرفتن شهر های هم جوار بابلسر یعنی هادی_شهر، بهنمیر و فریدونکنار در اقلیم سه، بابلسر تا مدت ها در اقلیم چهار قرار داشت و این امر موجب افزایش بهای قبوض مصرفی شهروندان بابلسری میشد.

 در هفته جاری بالاخره کش و قوس های مسولان بومی به نتیجه نشست و سازمان_هواشناسی مجددا اقلیم بابلسر را به درجه ۳ کاهش داد.

  در همین زمینه ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس_شورای_اسلامی در رابطه با سرانجام رسیدن تلاش ها برای تغییر اقلیم هواشناسی بابلسر گفت ؛

خدا را شاکریم که این تبعیض و بی_عدالتی در حق مردم بابلسر پایدار نماند و مسولان هواشناسی با پی بردن به اشتباه خود پس از ماه ها تلاش و پیگیری این موضوع نسبت به تغییر اقلیم هواشناسی اقدام نمودند.

 نانواکناری با بیان اینکه این اقدام در آغاز فصل زمستان موجب دلگرمی مردم می شود، با تاکید بر مصرف_بهینه و صرف جویی در زمینه انرژی خاطر نشان کرد:

 زمانی که از این بی عدالتی در حق مردم بابلسر مطلع شدم در اولین فرصت پس از تعطیلات نوروز سال ۹۶ اولین تذکر_کتبی را در این زمینه به وزیر_نفت آقای زنگنه دادم.

نانواکناری با بیان اینکه تغییر اقلیم هواشناسی بابلسر یک مطالبه همه جانبه از مردم و مسئولان بابلسری بود یادآور شد :

 مسئله تغییر اقلیم شهر بابلسر یکی از موارد مهم بود آنچنان که در میان خواسته های ریاست_شورای_شهر و شهردار بابلسر از بنده یک مورد همین تغییر اقلیم هواشناسی بابلسر بود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت:

 در ادامه با پیگیری های حضوری و تماس های متعدد در دو نامه ای مجزا به مدیریت_سازمان هواشناسی و معاونت_پژوهشی این سازمان خواستار بازنگری در اقلیم هواشناسی بابلسر شدم که خوشبختانه این اقدامات با همدلی و همراهی مسئولان بابلسر به نتیجه نشست و مردم این شهر به حق خود رسیدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار