طرفداران نساجی قائمشهر هنوز جدایی جواد نکونام از تیم شان را باور نکرده بودند که خبر بازگشتش را شنیدند و روز گذشته از خبر دیگری شوکه شدند!
کد خبر: ۷۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 07 January 2019

 رفت و برگشت جواد نکونام تا پیش از انتشار بیانیه جدایی قطعی اش از تیم نساجی قائمشهر یا مازندران اینقدر سریع اتفاق افتاد که خیلی از طرفداران این تیم و البته اهالی فوتبال سوالات زیادی برای شان به وجود آمد. سوالاتی با این مضمون که:

-آیا نکونام از مالک باشگاه نساجی ناراحت بود؟

-نکونام با مدیرعامل باشگاه مشکل داشت؟

-بازیکنان تیمش به او پشت کرده بودند؟

-نکونام با مشکلات مالی باشگاه کنار نیامد؟

...و سئوالاتی از این دست در روزهایی که نکونام رسماً اعلام کرد دیگر قادر به همکاری با این تیم نیست در ذهن طرفداران نساجی به وجود آمد تا سرانجام در روزهای پایانی هفته قبل با چرخشی دوباره نکونام به تیمش برگشت و قرار شد از دوشنبه ۱۷ دیماه هم تمرینات نساجی را زیر نظر بگیرد. اما باز هم شب گذشته همه قائمشهری ها شوک شدند!

بررسی اتفاقات اخیر و حضور جواد نکونام در دفتر مدیریت باشگاه پیکان تهران مشخص کرد آنچه در هفته‌های منتهی به نیم فصل باعث دلخوری نکونام شده بود چیزی جز سوءتفاهم بوجود آمده میان او و رئیس هیأت مدیره باشگاه نبوده است.

نزدیکان به باشگاه مازندرانی در این باره مدعی هستند فردی بلندپایه که این روزها دیگر سمتی در این باشگاه ندارد با حرف بردن و آوردن بین مالک باشگاه و جواد نکونام ظنی بی دلیل بین آنها به وجود آورده بود که در نهایت هم منتج به جدایی قهرآمیز نکونام از این تیم قائمشهری شد!

ظاهراً فرد مزبور که با جواد نکونام و فرهاد صنیعی فر (مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه) در ارتباط دائم بوده با حرف بردن و آوردن میان آنها زمینه این سوءتفاهم را ایجاد کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است وقتی نکونام از تیم نساجی کناره گیری کرد توقع داشته مالک باشگاه حداقل در یک تماس تلفنی با وی در این باره جویای دلیل تصمیمش شود که هرگز این اتفاق رخ نداد.

در نقطه مقابل مالک باشگاه که به دلیل دریافت اخبار و اطلاعات غلط از سرمربی تیمش تصور می کرده جواد نکونام از ابتدا علاقه‌ای به همکاری با نساجی نداشته است، هرگز درصدد برنیامده تا برای منصرف کردن نکونام با وی تماس بگیرد.

در این میان افراد نزدیک به این دو پس از جدی شدن ماجرای حضور نکونام در باشگاه پیکان، با اطلاع از تحرکات همان فرد در طول ماه‌های گذشته، رابطه مالک و سرمربی نساجی را تخریب شده دیده بودند در جلساتی جداگانه این موضوع را به اطلاع شان رسانده و در نهایت پس از یکی دو دیدار دوستانه حضوری به منظور رفع سوءتفاهم‌ها نکونام به نساجی برگشت.

از طرفی هواداران نساجی که طی هفته‌های اخیر به شدت نگران آینده تیم محبوب شهرشان بودند نه تنها از بازگشت نکونام خوشحال شدند بلکه معتقد بودند با حضور هر سرمربی جدیدی حداقل ۵، ۶ تغییر در جمع بازیکنان نساجی به وجود آمده و یکی دو بازیکن هم با نکونام از نساجی جدا می‌شوند و در نهایت نیم فصل دوم پرتنشی را برای تیم شان متصور بودند اما با تداوم حضور نکونام همان نفرات با سرمربی محبوبشان خود را برای ادامه مسیر لیگ برتر آماده می‌کنند.

...تا اینکه دیشب بیانیه تازه نکونام منتشر شد و با ذکر دلایلش رسماً اعلام کرد چرا نمی‌خواهد در این تیم بماند. او همچنان معتقد است که افرادی در حاشیه باشگاه در حال انجام تحرکاتی هستند که در نیم فصل دوم مانع از فعالیت او در تیم خواهند شد پس چه بهتر که هر چه زودتر از این تیم برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار