فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران در حالی بر سر تمرینات تیمش حاضر می‌شود که سرمربی بر روی نیمکت سرخپوشان حضور ندارد.
کد خبر: ۷۰۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ 08 January 2019

فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران، ظهر امروز با حضور در محل تمرین تیم نساجی مازندران عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

در ابتدای تمرین مالک باشگاه در جمع بازیکنان حضور یافت و ضمن خوش و بش با آن‌ها، نکاتی درباره انتخاب سرمربی جدید و اتفاقات رخ داده اخیر بیان کرد و از بازیکنان خواست بدون توجه به حواشی ایجاد شده به تمرینات خود ادامه دهند تا برای نیم فصل دوم لیگ برتر مشکلی نداشته باشند. تعدادی از بازیکنان هم مطالبی را عنوان کردند که مالک باشگاه تاکید کرد به زودی همه مشکلات ایجاد شده که باعث نگرانی بازیکنان شده، رفع خواهد شد.

نساجی مازندران از ابتدای فصل نقل و انتقالات زمستانی با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در ابتدا جواد نکونام با انتشار یک نامه احساسی خطاب به هواداران نساجی از این تیم خداحافظی و قائمشهر را به مقصد تهران برای نشستن بر روی نیمکت پیکان ترک کرد. انتخابی که عمرش کمتر از ۲ روز بود و با نامه مدیرعامل ایرانخودرو خیلی زود پایان یافت.

این مربی در بازگشت دوباره‌ای که به نساجی داشت، می‌توانست روند خوبش در نیم فصل اول را تکرار کند اما اختلاف بر سر برخی از بندهای قرارداد باز هم او را از نیمکت این تیم شمالی دور کرد. حالا سرخپوشان قائمشهری بدون سرمربی و زیر نظر علی آذری تمرینات خود را ادامه می‌دهند و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در این بین گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در خصوص گزینه‌های مربیگری باشگاه وجود دارد. گویا مذاکراتی با مربیان ایرانی خارج از گود صورت گرفته و سرمربی نساجی تا انتهای هفته جاری مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار