معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از فعالیت 55 کارخانه تولید خوراک دام و طیور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 09 January 2019

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، علیرضا عطایی‌نژاد در پنجمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، آبزیان، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی در شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: اطلاع‌رسانی در برگزاری نمایشگاه‌ ها موجب کاهش هزینه تولید، دریافت آخرین اخبار، اطلاعات و یافته‌های تحقیقاتی، امکان خلق موقعیت‌های سودآور، برجسته ‌سازی برند شرکت‌های تولیدکننده و فروش بی‌واسطه می شود.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ظرفیت بالای این استان در تولید بیش از 400 میلیون شاخه بریده، پیاز، گلدان، اصله و درختچه، 2.5 میلیون تن مرکبات، 180 هزار تن کیوی و یک میلیون و 300 هزار تن برنج (حوزه تولیدات گیاهی) افزود: مازندران در بخش ‌های مختلف صنعت طیور از جمله مرغ لاین، اجداد، مادر، گوشتی و کشتارگاه‌ ها رتبه نخست را در کشور داراست.
عطایی‌نژاد به وجود بیش از 220 واحد مرغ‌ مادر در مازندران، تولید 170 میلیون قطعه تولید جوجه یکروزه و صدور آن به سایر استان‌ها و خارج کشور اشاره کرد و گفت: 11 درصد تولیدات صنعت دام و طیور کشور به این استان اختصاص دارد.

پنجمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، آبزیان، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی تا 21 دی امسال با حضور 40 شرکت تولید کننده،فعالان و صنعتگران در هزار و 800 مترمربع مساحت از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدید کنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار