تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم دور برگشت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ماراتنی سخت و نفس گیر مقابل میهمان خود، کاله مازندران مغلوب شد.
کد خبر: ۷۰۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 09 January 2019

این دیدار عصر امروز /چهارشنبه/ با حضور بیش از چهار هزار هوادار مشتاق والیبال در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و تماشای این دیدار بنا به تصمیم مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه رایگان بود.
بازیکنان 2 تیم نیم ساعت قبل از شروع دیدار وارد سالن شدند و در حین ورود با تشویق «یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان» هواداران حاضر در سالن مورد استقبال قرار گرفتند.
پیش از آغاز این دیدار پیمان رضایی مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اهدای دسته گل از «میثم صالحی» بازیکن ارومیه ای تیم کاله مازندران تجلیل کرد.
ناصر شهنازی سرمربی تیم شهرداری ارومیه علیرضا جلوه، فرهاد پیروت پور، عطا زراعت گر، حامد تاروردی، امیر خداپرستی، رسول نجفی و عبدالرضا علیزاده را در آغاز بازی وارد زمین کرد.
در آن طرف میدان نیز بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل در شروع این دیدار میثم صالحی، رضا صفایی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، مهدی رضایی، اسماعیل طالبی و محمد علیپور را به میدان فرستاد.
تیم شهرداری ارومیه که از حمایت پرشور هواداران بهره می برد شروع خوبی در این دیدار داشته و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت.
شاگردان شهنازی پس از گرفتن وقت استراحت اول با امتیاز هشت بر پنج در ست اول، تلاش خود را برای بالا بردن فاصله امتیازی بیشتر کردند و توانستند با هفت امتیاز و کسب نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شوند.
با آغاز ست دوم تیم شهرداری ارومیه بار دیگر وقت استراحت فنی اول را (هشت بر پنج) نصیب خود کرد ولی در ادامه بازیکنان کاله مازندران کار را به تساوی 9 کشاندند.
در ادامه این ست ماراتن نفس گیری تا تساوی 20 در جریان بود ولی در ادامه تیم کاله مازندران با هوشیاری بیشتر توانست با کسب پنج امتیاز متوالی برتری خود را بر میزبان دیکته کند.
در ست سوم با وجود برتری یاران شهرداری ارومیه در شروع این دیدار، کار در ادامه مسابقه به صورت دیدنی گره خورد و نتایج به صورت مساوی تا امتیاز 29 پیش رفت ولی کاله مازندران با کسب 2 امتیاز متوالی موفق به پیروزی 31 بر 29 پیروز این ست شد.
در ست چهارم تیم شهرداری ارومیه از همان ابتدا برتری خود را به حریف مازندرانی دیکته کرد و با بهره گیری از حمایت بی دریغ هواداران حاضر در سالن 25 بر 21 پیروز میدان شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در این ست اسماعیل طالبی از تیم کاله کارت قرمز گرفت.
اما در ست پنجم در حالی که پیش بینی می شد تیم شهرداری ارومیه پیروز میدان خواهد شد به یک باره ورق برگشت و شاگردان ناصر شهنازی به نوعی دچار افت روحیه و اشتباهات فردی پیاپی شدند و این امر موجب شد بازی را رها کردند تا با اختلاف هشت امتیاز و نتیجه بهت برانگیز 15 بر 7 مغلوب میدان شوند و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی دشت کردند.
این دیدار سخت و نفس گیر به عنوان طولانی ترین مسابقه این هفته، 2 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید.
تیم شهرداری ارومیه با قبول این شکست 12 امتیازی شد و همچنان در رده یازدهم جدول قرار گرفت و در هفته هجدهم این رقابت ها میهمان تیم شهرداری ورامین است.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار