دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: از کمیته داوران می‌خواهم که در مسابقات مرحله پلی آف از داوران باتجربه استفاده کنند.
کد خبر: ۷۰۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 11 January 2019

رضا ناصری در مورد حوادث و حواشی این روزهای فوتسال به خصوص بازی گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری گفت: این روزها فوتسال اینقدر کوچک شده است که حواشی بازی گیتی پسند و شهروند در مقابلش چیزی نیست، هر دو باشگاه خصوصی و از باشگاه‌های پرطرفدار کشور هستند و نباید این درگیری ها را به نام این دو باشگاه خوب ثبت کرد.

وی در ادامه گفت: همیشه و در همه مسابقات ورزشی تماشاگران تشویق و توهین می کنند و همچنین در صورت اشتباه داور یا حتی یک بازیکن، احتمال درگیری بین تماشاگران وجود دارد اما در روز بازی این دو تیم باید پیشکسوتان و بزرگترهای دو باشگاه تماشاگران را به آرامش دعوت می‌کردند و نمی‌گذاشتند این چنین اتفاقی رخ دهد.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت : این گونه اتفاقات جایگاه فوتسال را در جامعه خراب می‌کند فوتسال که خودش مظلوم واقع شده اینجا وظیفه ما فوتسالی‌هاست که نگذاریم این اتفاقات رخ دهد. من از سازمان لیگ و کمیته انضباطی می‌خواهم هرچه سریع‌تر یک‌ کمیته حقیقت یابی در رابطه با این موضوع تشکیل داده تا واقعیت های این بازی بهتر مشخص شود

ناصری همچنن از کمیته داوران درخواستی داشت و گفت : من از کمیته داوران می‌خواهم که در مرحله پلی آف که مرحله خیلی حساس و سرنوشت ساز برای تیم‌ها است از داوران باتجربه استفاده کند، به خصوص داورانی که مقبول هر دو تیم باشند و چیدمان داوری را برای هر بازی دقیق انتخاب کنند تا شاهد حوادث و اتفاقات این چنینی نباشیم. فوتسال ورزش لحظه هاست یعنی اینکه در یک لحظه و با یک سوت اشتباه داور امکان دارد باعث درگیری بین تماشاگران و بازیکنان دو تیم شود.

وی همچنین در مورد انتخاب داوود پرهیزگار به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال گفت : در همین ابتدا به پرهیزکار تبریک می گویم و من تا جایی که از وی شناخت دارم آدم خوب و زحمتکشی در فدراسیون فوتبال بوده و در بخش‌های مختلف فدراسیون فعالیت داشته و تا حدودی هم موفق بوده باید ببینیم آیا وی می‌تواند در فوتسال هم موفق باشد یاخیر؟

وی همچنین در مورد انتخاب اعضای جدید کمیته فنی فوتسال گفت: ما پیشکسوتان زیاد و با تجربه ای در فوتسال داریم از وی درخواست دارم از کسانی در کمیته فوتسال و کمیته فنی استفاده کند که حداقل این افراد مستقل و تیمی در لیگ نداشته باشند تا خدای نکرده فردی یا باشگاهی بخواهد حرف و حدیثی برای کمیته فوتسال به وجود آورد .

وی در پایان گفت: من از همه پیشکسوتان فوتسال درخواست می کنم که همچنان از این رشته حمایت کنند فوتسال ما اکنون خیلی خراب شده و هیچ حامی و اسپانسری حاضر نیست باشگاهها و فوتسال را حمایت کنند تیم ملی سوم دنیا و قهرمان آسیا شده هنوز نتوانسته پاداش قهرمانی خود را دریافت کردند اما برعکس در تیم ملی فوتبال به محضی اینکه پیروزی به دست می آید فدراسیون فوتبال پاداش آنها را سریع پرداخت می کند. من منکر زحمات فوتبالیستها نیستم اما توقع داریم که مسئولان فدراسیون فوتبال به فوتسال هم نگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار