مدير جهاد كشاورزي شهرستان گلوگاه از توزیع سه میلیون ليتر سوخت سهميه‌اي يارانه‌دار با نرخ دولتي بين كشاورزان و بهره‌برداران در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵ 14 January 2019

 غلامرضا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال در حوزه کشاورزی اظهار داشت: به منظور افزایش تولیدات کشاورزی از ابتدای سال تا کنون 8 طرح پرورش گاوداری شیری، 18 طرح پرورش گوسفندداشتی، 5 طرح زنبورداری، یک طرح پرورش زالو و یک طرح پرورش قارچ خوراکی و در مجموع 33 طرح، به مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات با پیش‌بینی اشتغال 37 نفر در شهرستان گلوگاه تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به توزیع سوخت بین تولیدکنندگان و بهره‌برداران در بخش کشاورزی، افزود: در 9 ماهه سال جاری حدود سه میلیون ليتر سوخت سهميه‌اي يارانه‌دار با نرخ دولتي بين كشاورزان و بهره‌برداران شهرستان توزيع و از اين مقدار سوخت، بیش از دو میلیون و 865 هزار ليتر نفت‌گاز و بیش از 128 هزار ليتر نفت سفيد بوده است.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان گلوگاه گفت: اين مقدار سوخت براي انجام عمليات زراعي كاشت و داشت محصولات زراعي و باغي، دامداري‌ها، مرغداري‌ها، صنايع تبديلي و ساير بخش‌های كشاورزي بين بهره‌برداران مورد استفاده قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار