کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل قباله های ازدواج، ۱۱۴ فقره تسهیلات بانکی دریافت کرده بود در شهرستان قائم شهر دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 16 January 2019

کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل قباله های ازدواج، ۱۱۴ فقره تسهیلات بانکی دریافت کرده بود در شهرستان قائم شهر دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ فرمانده انتظامی مازندران،گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک‌های شهرستان قائم شهر، مبنی بر این که افرادی با ارائه مدارک جعلی اقدام به دریافت تسهیلات کردند، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر قرار گرفت.
سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قائم شهر متهم را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهم با سوء استفاده از ناآگاهی برخی شهروندان که سال‌های گذشته از تسهیلات ازدواج استفاده کرده بودند، پس از دریافت مدارک شناسایی و دستکاری در قباله ازدواج آنان اقدام به دریافت مجدد تسهیلات بانکی می‌کرد.
وی افزود: متهم با ارائه مدارک جعلی به بانک‌های شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های دیگر ۱۱۴ فقره تسهیلات بانکی دریافت کرده بود.
فرمانده انتظامی مازندران مجموع کلاهبرداری‌های متهم با استفاده از تسهیلات بانکی را بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع همچنان در دست بررسی است.
سردار با تاکید بر رعایت هشدار‌های انتظامی و پیشگیرانه، از مردم خواست برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و افراد فرصت طلب، از قرار دادن اسناد و مدارک شخصی و هویتی خود در اختیار دیگران خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار