وی مدیرعامل شرکت راه و ساختمان سویدا بوده که بر اثر سکته مغزی چند روزی در بیمارستان شفا ساری بستری بوده و در شب گذشته نیز جان به جان آفرین تسلیم نمود.
کد خبر: ۷۰۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 20 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، وی مدیرعامل شرکت راه و ساختمان سویدا بوده که بر اثر سکته مغزی چند روزی در بیمارستان شفا ساری بستری بوده و در شب گذشته نیز جان به جان آفرین تسلیم نمود.

پیکر آنمرحوم صبح امروز بر روی دستان تعداد کثیری از مردم، مهندسین، بازاریان و ...تشییع و برای خاکسپاری به خراسان شمالی اعزام شد.

آنمرحوم قطعات زمین برای ساخت کتابخانه، ساخت مرکز بیماران خاص اختصاص داده بود و در ساخت مسجد،حسینیه،پل،امورات معیشتی نیازمندان و بویژه اختصاص کمک هزینه بستری بیماران کوشا بوده و نامی نیک در شهر و استان از خود بجای گذاشت.

لازم به یادآوری است خانواده آنمرحوم(برادران "حاج ابوالفضل ، حاج علی،حاج محمود و خواهر"حاجیه خانم زهره")در شکل گیری جریان انقلاب در مرکز استان ایفا نمودند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رویا
|
Japan
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
.......-اینا از زمین دارای فیودال دوره شاه بودن که راضی به انقلاب نبودن- روسری هم سرشون نمیکردن-بعد انقلاب هم اگه ظاهر رو حفظ نمیکردن و وقف نمیکردن که اعدام میشدن و املاکشون تصرف میشد.کل شهر ساری اینو میدونن- اونوقت اینجوری خبر میذاری-طرف تو حکس بنر اگهی مرگش هم کراوات زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
کمال قایخلو از بزرگ مردانی بوده که در انفاق کردن بی اراده بود و از خود گذشتگی زیادی داشتن که زبانزد خاص و عام بوده و خانواده های زیادی تحت پوشش و بیمارانی که قدرت درمان نداشتن هزینه درمان رامتقبلل میشدن و دستگیری مستعمدان بیسماری داشتن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
از آنجاییکه که خبر داریم در زمان شاه خیلی از زمینهای خانواده ایشان از طریق اصلاحات ارضی گرفته شده و از افراد با اصالت و اندیشمند بودن و تازه به دوردان رسیده نبودن اصالت ایشون دیرینه بوده و در عین حال همیشه ظاهری آراسته و شیک که نشانه بارز شخصیت والای ایشان بوده روح آن بزرگ مرد شاد و قرین رحمت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار