متاسفانه ریزش سنگ از کوه در جاده هراز بر روی خودروی در حال تردد شامگاه جمعه یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت. در این حادثه که در منطقه لاسم جاده هراز اتفاق افتاد. بر اثر ریزش سنگ از کوه بر روی خودروی سانتافه و برخورد با سرراننده موجب آسیب شدید و جان باختن وی شد.
کد خبر: ۷۰۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹ 26 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه ریزش سنگ از کوه در جاده هراز بر روی خودروی در حال تردد شامگاه جمعه یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت. در این حادثه که در منطقه لاسم جاده هراز اتفاق افتاد. بر اثر ریزش سنگ از کوه بر روی خودروی سانتافه و برخورد با سرراننده موجب آسیب شدید و جان باختن وی شد.

براساس این گزارش، فرمانده پلیس راه مازندران گفت: این حادثه ساعت 18 و 30 دقیقه دیروز در منطقه لاسم در در جاده هراز رخ داد . 

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: ریزش سنگ از کوه در محور هراز به جان‌باختن یک تن و مصدومیت 5 نفر انجامید.
ذکریا اشک‌پور در گفت‌وگو یی اظهار کرد: دیروز جمعه ۵ بهمن‌ماه خبر ریزش سنگ بر روی خودرو و برخورد آن با خودروی دیگری در منطقه «لاسم» به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: ریزش سنگ بر روی خودروی سانتافه و برخورد با سر راننده سبب جان‌باختن وی شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: خودروی سانتافه در ادامه با خودروی ۲۰۶ برخورد می‌کند و پنج سرنشین 206 شامل سه خانم و دو آقا مصدوم شدند.

اشک‌پور در پایان گفت: بر اثر این تصادف و مسدودشدن جاده، مصدومان پس از اقدامات اورژانسی، به بیمارستان دماوند منتقل شدند.

گفتنی ست مصدومین که ۲ آقا و ۳ خانم بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به دلیل مسدود شدن جاده به بیمارستان دماوند منتقل شدند.

 البته استفاده از کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان می‌تواند به طور چشمگیری این آسیب‌ها را کاهش دهد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار