همایش طلایه داران فجر فاطمی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استان مازندران ، با حضور تشکلهای دینی ، شورای هیأت مذهبی ، کانون مداحان و شاعران آئینی ، بسیج مداحان ، جامعه ایمانی مشعر ، کانونهای فرهنگی تبلیغی بانوان فرهیخته استان مازندران ، مسؤولین و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت استان مازندران و حجت الاسلام شکری ظهر امروز در مجتمع کوثر شهرستان بابلسر ، برگزار شد .
کد خبر: ۷۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 27 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام شکری رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر قرار داریم گفت:تقدیر از کارگروههای تخصصی استانی نیز در برگزاری ستادهای دهه فجر شهرستانها و بخشها درحال برگزاری و اجرای هرچه باشکوه تر هستند .

سخنان رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در مورد دهه فجر
 

بر اساس این گزارش، رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در ادامه گفت: ۵ و ۱۱بهمن ماه از جمله موارد این تلاشها میباشد که به عنوان هفته استقبال اعلام شده ابراز امیدواری کرد:فضاسازی ، تبلیغات محیطی و همچنین دعوت از مردمِ همیشه در صحنه و انقلابی برای بزرگداشت هرچه باشکوهتر چهلمین سال انقلاب اسلامی لازم می باشد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:تلاش برای هر چه با شکوهتر دهه فجر
 

حجت الاسلام شکری در ادامه اظهار داشت» برنامه بزرگداشت ۶بهمن مردم انقلابی شهر هزارسنگر آمل در هفته استقبال قرار دارد که باشکوه برگزار خواهد شد ، تصریح کرد:این هفته با ایام فاطمیه ی حضرت زهرای اطهر(س) تقارن پیدا کرده که مبارک و میمون می باشد و امیدواریم به برکت زهرای اطهر(س) فجر ۴۰اُم را هرچه مبارکتر و بابرکت تر برگزار نماییم .

به همین مناسبت بیرق عزا در ۱۸ ، ۱۹ ، ۲۰اُم بهمن ماه برپا خواهیم کرد ، برنامه نورافشانی و بانگ الله اکبر نیز در شب ۲۱بهمن به ۲۲بهمن در ساعت ۱۹ مغرب برگزار خواهد شد .

در سالروز ورود حضرت امام بعد از پانزده سال تبعید نیز مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد و ضمناً همایش پیاده روی خانوادگی هم در برنامه ها گنجانده شده که؛ مردم بزرگوار ، غیور و شهیدپرور ۴۰سال استقامت در برابر استکبار جهانخوار داشتند و با شعار "افتخار به گذشته با امید به آینده" با توکل به خدا باشکوهتر برگزار خواهیم کرد .

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار