برنامه‌های دهه فجر سپاه میاندورود با شعار افتخار به گذشته امید به آینده را با اجرای بیش از 250 برنامه در سطح شهرستان به اجرا خواهیم گذاشت. در ضمن نمایشگاه 40 غرفه دارد که تمام مسئولین شهری و بسیج سازندگی در این نمایشگاه غرفه دارند و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۷۱۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 01 February 2019

به گزارش تابناک مازندران ،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، به مناسبت دهه مبارکه فجر ، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب است و خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که در چهل سالگی انقلاب باشیم و آن را جشن بگیریم، اظهار کرد: با همه سیاه نمایی‌هایی که توسط رسانه‌های دشمن از دستاوردهای انقلاب انجام شد اما انقلاب دستاوردهای زیادی داشت.

بر اساس این گزارش، جعفر اصغری در ادامه اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب در شهرستان در قالب نمایشگاهی به نام "چهل سال دستاورد انقلاب، چهل غرفه" به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر سپاه میاندورود با شعار افتخار به گذشته امید به آینده را با اجرای بیش از 250 برنامه در سطح شهرستان به اجرا خواهیم گذاشت.

اصغری تصریح کرد: در اولین روز از دهه فجر مراسم پیاده‌روی خانوادگی را در شهر سورک خواهیم داشت و همچنین نشست روشنگری با موضوع دستاوردهای چهل ساله انقلاب، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مسابقات بومی و محلی، دیدار با خانواده شهدا و اکران فیلم و مستند با موضوع انقلاب و دستاوردهای انقلاب را در سطح شهرستان داریم.

وی درباره نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، گفت: نمایشگاه 40 غرفه دارد که تمام مسئولین شهری و بسیج سازندگی در این نمایشگاه غرفه دارند و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اصغری درباره برپایی محله انقلاب بیان کرد: برنامه محله انقلاب در 13 محله کم برخوردار برگزار می‌شود و خدمات پزشکی، مشاوره حقوقی، میز خدمت و همچنین کلاس‌های مهارتی و توانمندسازی ارائه خواهد شد.

وی از ساخت 20 خانه محروم تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: این خانه‌ها با مشارکت کمیته امداد در حال ساخت است و برای هر خانه محروم حدود 50 میلیون تومان هزینه شده است که 6 خانه محروم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و چهار خانه نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.

اصغری با بیان اینکه 12 یادمان شهدا در حال ساخت است که 6 یادمان در دهه فجر افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: یادمان شهدا و خانه‌های محروم در قالب اردوهای جهادی انجام می‌شود که هزینه تمام شده ساخت را کاهش می‌دهد.

وی درباره اقدامات انجام شده سپاه در محله شهید آهنگر سورک، گفت: 24 سرویس بهداشتی در این محله ساخته شد و در دهه فجر کلنگ‌زنی پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی را در این محله که از مشکلات جدی این مردم است را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: در دهه فجر با مشارکت کمیته امداد 20 جهیزیه اهدا خواهد شد که در آن خرید کالاهای ایرانی لحاظ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار