سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تماشای دیدار تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران به دلیل تقارن با ایام دهه مبارک فجر رایگان است.
کد خبر: ۷۱۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 04 February 2019

مجید حاجی ‌رسولیها روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تماشای دیدار این دو تیم در چارچوب مسابقات لیگ برتر دور برگشت برای هواداران ذوب آهن رایگان است.
وی اظهارداشت: هواداران تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند و تیم خود را مقابل نساجی مازندران به بهترین شکل تشویق کنند تا به تیم کمک شود.
وی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در نیم فصل لیگ برتر فوتبال برای باشگاه ذوب آهن ادامه داد: با آمدن منصوریان سرمربی جدید اتفاقات خوبی رقم خورد و دو بازیکن خوب یعنی محمدرضا خلعتبری در پست هافبک و حمله و 'کریستین اوساگوآنا'، فورارد نیجریه ای را جذب کردیم که بتوانند در نیم فصل دوم به تیم موثر باشند.
وی تصریح کرد: چند بازیکن جوان از سایر تیم ها به خدمت گرفتیم که در برخی از بازی ها به آنها میدان داده شود تا تجربه کسب کنند.
وی اضافه کرد: کریستین اوساگوآنا'، فورارد نیجریه ای به احتمال فراوان در نیمه دوم دیدار فردا با نساجی مازندران به میدان برود چون آماده نشان داد.
حاجی ‌رسولیها به حضور ذوب آهن در رقابت های جام باشگاه های آسیا اشاره و بیان کرد: همه باید به تیم ذوب آهن کمک کنند تا نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار