تعطیلات آخر هفته که تا حدودی با سالروز وفات حضرت فاطمه زهرا (س ) و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شد، ترافیک را به جاده های اصلی مازندران برگرداند.
کد خبر: ۷۱۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 06 February 2019

ز برترین ها: تعطیلات آخر هفته که تا حدودی با سالروز وفات حضرت فاطمه زهرا (س ) و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شد، ترافیک را به جاده های اصلی مازندران برگرداند.

بیشترین ترافیک در جاده های مازندران مربوط به کندوان ( کرج- چالوس) هراز ( تهران- آمل) و سوادکوه ( پل سفید- قائمشهر) است.

 

یک طرفه شدن جاده چالوس

مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد از ساعتی پیش به دلیل ترافیک سنگین خودرویی در محور کندوان ( کرج- چالوس) از سوی پلیس راه یک طرفه شد.

بر اساس این گزارش تردد خودروها تا اطلاع ثانوی از کرج به چالوس برای کاهش بار ترافیکی خودرویی به صورت یکطرفه انجام می شود.

ترافیک سنگین در هراز و سوادکوه

مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور هراز از سمت جنوب به شمال ( تهران- آمل) در حوالی سه راهی چلاو به سمت آمل سنگین اعلام کرد.

براساس این گزارش تردد در محور سوادکوه از پل سفید به سمت قائمشهر نیز سنگین است و تردد به کندی انجام می شود.

جوی آرام در جاده

براساس این گزارش از لحاظ جوی وضعیت جاده های مازندران آرام است و مشکلی از لحاظ جوی در این محورها وجود ندارد.

هواشناسی مازندران نیز تا روز جمعه وضعیت جوی این استان را پایدار اعلام کرد که از امروز چهارشنبه به تدریج دمای هوا روند افزایش خواهد داشت.

راه های البرز پرترافیک شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تمام راه های این استان از ساعتی پیش پرترافیک شده اس .

مهرداد جهانی اظهار داشت : با توجه به تعطیلات پیش رو ، ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: خط شمالی آزاد راه تهران - کرج - قزوین در محدوده گرمدره ، شهرک خاتم تا پل حصارک کرج دارای بار ترافیکی سنگین بوده و از پل حصارک تا هشتگرد نیمه سنگین است .

جهانی بیان داشت : خط جنوبی آزاد راه تهران - کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک کرج دارای ترافیک نیمه سنگین می باشد.

این مسئول ، وضعیت ترافیک در محور کرج - چالوس از محدوده بیلقان تا تونل امیر کبیر سنگین اعلام کرد و اظهار داشت : این مسیر در محدوده گچسر تا کندوان دارای ترافیک نیمه سنگین است.

محورهای مواصلاتی آخر هفته درگیر باران و برف است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: انتظار داریم از پنجشنبه بعدازظهر و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استان‌های غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود اما به دلیل برودت هوا، شب‌هنگام و ابتدای صبح جاده‌های کوهستانی لغزنده است و رانندگان باید توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: انتظار داریم از بعدازظهر پنجشنبه و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استان‌های غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود، به همین دلیل شامگاه پنجشنبه و روز جمعه هفته جاری (شامگاه ۱۸ و روز ۱۹ بهمن) برای سفر مناسب نیست.

رحمانی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار