۴۵۰ مبلغ در قالب طرح‌های هجرت و امین در مازندران فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 08 February 2019

۴۵۰ مبلغ در قالب طرح‌های هجرت و امین در مازندران فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران گفت: ۲۰۰ مبلغ طرح هجرت در روستا‌های مازندران و ۲۵۰ مبلغ طرح امین در استان فعالیت می‌کنند.
حجت الاسلام لطیف صادقی با بیان اینکه طلبه‌های خانم و آقا در این طرح‌ها حضور دارند، افزود: طلاب طرح هجرت و امین به صورت مداوم در مدارس و یا مناطق محروم مشغول به تبلیغ عملی هستند.
وی مهمترین وظیفه این مبلغان را ترویج شعائر اسلامی و هدایت و ارشاد اعلام کرد وگفت: برای اموزش این مبلغان همایش بصیرت فاطمی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مبلغین و مبلغات طرح هجرت مدارس امین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان در مجتمع فرهنگی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران گفت: مبلغان طرح هجرت به دلیل فعالیت در مناطق دورافتاده محدودیت‌هایی در کسب اطلاعات به روز دارند که تلاش می‌شود با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های لازم تبلغی را کسب کنند.
حجت الاسلام صادقی، آموزش مهارت‌های فضای مجازی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های دینی به روز، آشنایی با اصول تبلیغی کارآمد را از جمله سرفصل‌های آموزشی دراین دوره برای مبلغان طرح هجرت اعلام کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر طلاب با حضور در چهل روستای دورافتاده استان به روستائیان و ساکنان آنان خدمات مختلف ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار