این جشن که همراه با برنامه های مختلفی بود، سرگرد حمیدرضا یزدانی گِلوَردی، مسئول عقیدتی _ سیاسی ناحیه میاندرود در جمع کارکنان و سربازان اردوگاه شهید آب شناسان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منطقه گُهرباران درمورد دستاوردها و تاریخچه انقلاب اسلامی و سختیهای امام خمینی(ره) و یارانش در این راه سخنرانی و مواردی را بازگو کرد.
کد خبر: ۷۱۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 08 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در اردوگاه تفریحی شهید حسن آبشناسان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در منطقه گُهرباران استان مازندران برگزار شد.

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

براساس این گزارش، این جشن که همراه با برنامه های مختلفی بود، سرگرد حمیدرضا یزدانی گِلوَردی، مسئول عقیدتی _ سیاسی ناحیه میاندرود در جمع کارکنان و سربازان اردوگاه شهید آب شناسان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منطقه گُهرباران درمورد دستاوردها و تاریخچه انقلاب اسلامی و سختیهای امام خمینی(ره) و یارانش در این راه سخنرانی و مواردی را بازگو کرد.

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

وی در ادامه فضای حکومتی قبل از انقلاب را با بعد از انقلاب مقایسه کرد و گفت:در قبل از انقلاب بی دینی حاکم بود و با پیروزی و شروع حکومت انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی حاکم شد که کشورهای مدعی حقوق بشر ندارند.

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

این استاد دانشگاه تشریح کرد:شاه از خود اختیاری نداشت حتی در انتخاب وزرا و ... ما وابسته بودیم و کشور بین خارجی ها تقسیم شده بود، قبل از انقلاب در قدرت نظامی وابسته بودیم اما امروز در قدرت نظامی نه تنها وابسته نیستیم بلکه حرفی برای گفتن داریم.

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

سرگرد یزدانی گلوردی بیان کرد:دفاع از ارزشهای انقلابی جهاد است و پاداش دارد و همچنین انقلاب ما ریشه در عاشورا دارد و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و بعد از پیامبر و حضرت علی(ع)، امام خمینی(ره) حکومتی را تشکیل داد که اکنون ۴۰ سالگی اش را پشت سر گذاشت و از همان زمان یعنی سال ۱۳۴۲ وقتی امام شروع به انقلاب کرد و فرمود:<<نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی>>؛ آمریکا و انگلیس دشمنان اصلی کشور ایران شدند.

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

مسئول عقیدتی _ سیاسی ناحیه میاندرود مازندران، به گوشه ای از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:
_رتبه ی اول علمی در جهان اسلام
_رتبه سیزدهم تولید غلات در جهان
_رتبه دوم در ذخایر اثبات شده گاز طبیعی
_رتبه سوم جان در تولید نفت
_رتبه پانزدهم جهان در تولید برق
_جزو سیزده کشور دارنده چرخه کامل سوخت هسته ای در جهان
_رتبه یازدهم در تولید سیمان جهان
_رتبه دوم در زمینه پیشرفته ترین کشورها در حوزه سلولهای بنیادین را دارا می باشد.
_جایگاه هفتم رشد گردشگری در جهان
_جزو بیست قدرت برتر نظامی جهان از نگاه jfp(بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)
_قدرت برتر از نظر هادسِن
_و ....

جشن ۴۰ سالگی انقلاب در اردوگاه شهید آب شناسان مازندران
 

وی با اشاره به اینکه:"سالگرد" یعنی "مجلس ختم" ، گفت:ما همه ساله "سالگشت" انقلاب داریم که جشن تولد است و ۴۰ سالگی انقلاب، پویایی انقلاب است.

یزدانی گِلوَردی عنوان کرد:در این ۴۰ سال شاهد فتنه های زیادی بودیم که با رهبری حکیمانه امام(ره)، حتی امام خامنه ای و ایستادگی مردم از این فتنه ها عبور کردیم و سربلند بیرون آمدیم و امروز انقلاب اسلامی در جهان صادر شد و بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته، حاصل مجاهدات شهدا، امام، رهبری و مردم است.

این استاد دانشگاه به نقش ارتش در قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت:افرادی مؤمن، مذهبی و انقلابی هم بودند که به دستور امام و علما تقیه کردند، در بدنه ی ارتش ماندند و با امام امت همراهی نمودند، شهید صیاد شیرازی ها، فلاحی ها و ... و همچنین خلبانان ارتش در جنگ بعد از انقلاب، ارتش و سپاه در دفاع مقدس(جنگ تحمیلی) کنار مردم، بسیج و جهاد، تا پیروزی کاملاً ایستادگی کردند، جنگیدند که شجاعت خلبانان ارتش در جنگ تحمیلی ستودنی است.

سرگرد حمیدرضا یزدانی افزود:بعد از انقلاب نیز نیروهای مصلح، چهار شاخصه ی اصلی دارند که دینی، ولایی، مکتبی و مردمی بودن می باشد.

وی به ادبیات امام خامنه ای و حضرت امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد:
امام خمینی(ره) فرمود:<<انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود>> و امام خامنه ای نیز می فرماید:<<من نوکر مردم هستم>> و بسیاری از مردم نیز الگوی خود را امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و انقلاب اسلامی قرار دادند و در لبنان، عراق و در تحولات بین المللی پیروز شدند و امروز هم مدیران باید گوش به فرمان رهبری باشند، شعار اقتصاد مقاومتی را هم مردم و هم مسؤولین در سرلوحه ی کار خود قرار دهند تا از تحریم های ظالمانه ای که علیه ملت ایران از طریق جنگ روانی و اقتصادی می شود، بتوانیم سربلند عبور کنیم.

رئیس عقیدتی _ سیاسی ناحیه میاندرود در پایان از مردم خواست:با حضور گسترده تر و باشکوهتر در ۲۲ بهمن امسال حاضر و باعث ناامیدی دشمنان انقلاب شوند تا انشاألله انقلاب ما از دستان بابرکت رهبری به دستان امام زمان(عج) برسد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار