متاسفانه در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با کامیونت در محور ساری -کیاسر پنج نفر جان خود را از دست دادند . بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو کامیونت در کیلومتر ۵۲ ساری - کیاسر (پیچ بی ۲) ۵ سرنشین خودرو پژو شامل سه زن و دو مرد به علت شدت جراحات وارده جان باختند.
کد خبر: ۷۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 09 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با کامیونت در محور ساری -کیاسر پنج نفر جان خود را از دست دادند .

براساس این گزارش، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر ، گفت : دقایقی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو کامیونت در کیلومتر ۵۲ ساری - کیاسر (پیچ بی ۲) ۵ سرنشین خودرو پژو شامل سه زن و دو مرد به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راه کیاسر در صحنه حادثه ، گفت : در بررسی های اولیه علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شد که موضوع در دست بررسی بیشتر قرار دارد.

سرهنگ قدمی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد ؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

ضمنا زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به برخورد خودروی سواری و کامیون در جاده کیاسر اظهار داشت: خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام وبلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس کلاج خوسه، کیاسر و هلال احمر کیاسر به محل حادثه واقع در جاده کیاسر بعد از مجتمع آبشاراعزام شدند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار