5 نفر در حادثه برخورد پژو 405 با کامیونت در محور ساری -کیاسر کشته شدند که در بررسی‌های اولیه علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شد.
کد خبر: ۷۱۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 10 February 2019

 تصادف خونین کامیون و پژو در جاده کیاسر منجر به فوت 5 نفر شده است.

این حادثه خونین در حالی در پیچ اسکارد جاده کیاسر رخ داد که اورژانس 115 بر سر صحنه حادثه حاضر شد و مجروحان و افراد فوت شده را به درمانگاه شهر کیاسر منتقل کرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران درباره جزئیات این حادثه، گفت: عصر روز گذشته(شنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو کامیونت در کیلومتر ۵۲ ساری - کیاسر (پیچ بی ۲) ۵ سرنشین خودرو پژو شامل سه زن و دو مرد به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

وی با اشاره به حضور کارشناسان پلیس راه کیاسر در صحنه حادثه ، گفت : در بررسی های اولیه علت حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو ۴۰۵ اعلام شد که موضوع در دست بررسی بیشتر قرار دارد.

قدمی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد ؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

سخنگوی اورژانس مازندران نیز بیان کرد: در ساعت 18:07 دقیقه شب گذشته برخورد شدیدی بین یک دستگاه کامیون با خودروی سواری در جاده کیاسر بعد از مجتمع آبشار به وقوع پیوست.

زکریا اشکپور افزود: پس از اعلام این حادثه به اورژانس مازندران بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از پایگاه‌های اورژانس کلاج‌خوسه و کیاسر و یک دستگاه اورژانس هلال احمر کیاسر به محل تصادف اعزام شدند، متاسفانه در این حادثه پنج نفر در دم فوت کردند.

وی گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد کامیون و خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد یک پسر بچه ۱۴ ساله، ۳ خانم و یک آقا حدود ۴۰ ساله در دم جان باختند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار