نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم این خطه شمال کشور را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند.
کد خبر: ۷۱۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 10 February 2019

نمایندگان مردم این خطه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشان از بلوغ نظام جمهوری اسلامی قلمداد کردند و پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دادن اتحاد و انسجام داخلی زیر سایه ولایت فقیه و حمایت از دستاوردهای نظام دانستند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن را تجلی حماسه ملی و انقلابی در تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، تجلیل شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و بر حضورگسترده مردم در این رویداد سیاسی تاکید کرد.
حسین نیازآذری تلاش برای افزایش کارامدی نظام جمهوری اسلامی را در گروه وحدت و انسجام ملی و قانون گرایی و مبارزبه با فساد و کار و تلاش جهادی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در حصول اهداف به آمان های خود با برخی موانع و محدودیت ها و دشمنی ها مواجه شد.
وی اضافه کرد:امروز دشمنان با سیاه نمایی ازاین محدودیت ها به دنبال سوء استفاده هستند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند این توطئه ها را خنثی کند.
نماینده مردم بابل رسیدگی به مشکلات اقتصادی، رفاهی و معیشتی مردم را به عنوان مطالبه بر حق دانست که باید از سوی مسوولان پیگیری شود.
** انسجام ملی
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی انسجام و وحدت ملی برای رسیدن به اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.
علی اصغر یوسف نژاد به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ما در 40 سال اخیر با وجود برخی کمبودها به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در سالروز جشن بلوغ انقلاب اسلامی با حضورشان برگ دیگری ازوفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی در تاریح ثبت می کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان ما با بدعهدی که در خروج از برجام داشتند به دنبال سوء استفاده از مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بر جامعه برای کاهش مشارکت مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
یوسف نژاد اظهار داشت: تجربه ثابت کرد که مردم این بار نیز همانند سنوات گذشته با پشت سر گذاشتن این مشکلات و حضور گسترده در راهپیمایی از نظام دفاع می کنند.
** وفاداری مردم به آرمان ها
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مردم همواره نسبت به نظام جمهوری اسلامی و آرمان های برجا مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهبری نظام وفادار ند.
علی محمد شاعری افزود: اگرچه ملت نسبت به برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی گله مندی دارند، ولی زمانی که پای حفاظت از آرمان های انقلاب و دستاوردهای نظام باشند، به میدان می آیند و دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی گفت: مردم ما این بار با حضور گسترده درراهپیمایی 22 بهمن درسالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به اثبات می رسانند.
این نماینده مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی ازمردم خواست تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشتنه باشند و دشمنان را مایوس کنند.
** مردم پای کارند
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار نیز گفت: مردم در 40 ساله اخیر در تمام کوران سخت نظام جمهوری اسلامی را حمایت کردند و همیشه پای کار بودند.
عبدالله رضیان افزود: این بار هم مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای خواهند داشت و تمام امید دشمنان را که به دنبال کاهش حضور مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اند را به یاس تبدیل خواهند کرد.
این نماینده مردم مازندران در مجلس دهم نیز از مردم این خطه شمال کشور خواست تا با حضور گسترده شان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های نظام جمهوری اسلامی به اثبات برسانند.
مازندرانبا داشتن 3 میلیون و 283 هزار نفر جمعیت ساکن در 58 شهر و افزون بر سه هزا روستا 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار