فشارهای مدیریتی در بابل علیه اکبر میثاقیان افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 10 February 2019

فشارهای مدیریتی در بابل علیه اکبر میثاقیان افزایش یافته است.
به گزارش فرتاک ورزشی،

پس از آنکه اکبر میثاقیان نتوانست بازیکنان خوبی را در نقل و انتقلات نیم فصل به بابل بیاورد و در کسب نتایج مطلوب نیز ناتوان بوده است؛ مدیریت باشگاه خونه به خونه در صدد تغییر راس کادرفنی خود قرار گرفته است.

میثاقیان در هفته چهاردهم لیگ یک روی نیمکت خونه به خونه نشست. او فرصت کافی برای بستن تیمی قدرتمند را در نیم فصل دوم داشت، اما بازیکنانی که وی جذب کرد، بیشتر در راستای ساکت کردن اعتراضات هواداران بود تا پوشش نقاط ضعف تیم.

میثاقیان از 8 دیداری که روی نیمکت خونه به خونه نشست، دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و در 3 دیدار نیز شکست را پذیرفته و 3 بازی این تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. کسب 9 امتیاز از 24 امتیاز ممکن و عدم نتیجه گیری مناسب مقابل تیم‌های متوسط لیگ علت دیگری بر جدایی قریب الوقوع میثاقیان از بابل می‌باشد.

همچنین حضور در بین مدعیان سقوط نیز هواداران این تیم را خشمگین کرده است. جایگاهی که اصلا در خور و شان باشگاه خونه به خونه نیست و آنها با این جایگاه بیگانه هستند و در تاریخ حضور این باشگاه در لیگ یک، هیچگاه چنین جایگاهی را تجربه نکردند اما به لطف حضور میثاقیان در بابل، آنها در جدول شانزده تیمی مسابقات، در رده پانزدهم حضور دارند.

البته این موضوع را نیز باید خاطر نشان کرد که این هفته میثاقیان باید در خانه به مصاف شهرداری تبریز برود. ورزشگاه هفت تیر بابل آماده شده است و قطعا ورزشگاه پر خواد شد و سرمربی خونه به خونه حمایت هزاران هوادار را پشت خود می‌بیند اما اگر وی نتواند شهرداری را شکست دهد، باید منتظر تصمیم باشگاه باشد و باید دید که وی همانند اول فصل که از اروند خرمشهر اخراج شد، از تیم خونه به خونه نیز اخراج خواهد شد یا خیر.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار