انقلابی بودن در یک جمله یعنی اینکه برای مقابله با خطر نفوذ آمریکا به فرموده امام راحل ننشینیم تا یقین حاصل شود همین که احتمال خطر باشد لازم است که مقابله، اقدام و اعتراض نمائیم.
کد خبر: ۷۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 10 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرگرد یزدانی مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه میاندرود در جمع خواهران بسیجی روستای "عزت بین" از توابع شهرستان میاندرود استان مازندران بمناسبت دهه فجر سخنرنی کرد .

 براساس این گزارش، سرگرد یزدانی گِلوَردی گفت: انقلابی عمل کردن یعنی اینکه به فرموده امام (ره) مقابله با نفوذ آمریکا نیاز به یقین پیدا کردن ندارد و احتمال نفوذ هم کافی است که مقابله شود.

حمیدرضا یزدانی در جمع خواهران بسیجی روستای عزت بین گفت:انقلاب اسلامی دو درد مزمن و طولانی را از این کشور درمان نموده است که یکی از دردها وابستگی و دیگر درد عقب ماندگی است.

وی افزود: در بحث وابستگی، شاه از خود اختیاری نداشت و در انتخاب وزرا و ... وابسته بودیم و کشور بین خارجی ها تقسیم شده بود و حتی در قدرت نظامی نیز وابسته بودیم.

این استاد دانشگاه گفت:ایران پس از گذشت چهل سال به دستاوردهای زیادی دست یافت که؛ رتبه ی اول علمی در جهان اسلام، رتبه سیزدهم تولید غلات در جهان، رتبه دوم در ذخایر اثبات شده گاز طبیعی، رتبه سوم جان در تولید نفت، رتبه پانزدهم جهان در تولید برق _جزو سیزده کشور دارنده چرخه کامل سوخت هسته ای در جهان، رتبه یازدهم در تولید سیمان جهان، رتبه دوم در زمینه پیشرفته ترین کشورها در حوزه سلولهای بنیادین، جایگاه هفتم رشد گردشگری در جهان، جزو بیست قدرت برتر نظامی جهان از نگاه jfp(بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، قدرت برتر از نظر هادسِن و .... گوشه ایی از آنهاست که همه ی اینها را مدیون خون شهیدان و زحمات امام خمینی (ره) و یارانش هستیم و باید قدردان انقلاب باشیم.

سرگرد یزدانی گِلوَردی گفت: اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی ذلت بزرگ را از کشور زدود و امروز با وجود این دستاوردهای مهم، عزت، اقتدار و ... همه باید برای حفظ این نعمت بزرگ تلاش کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی ناحیه میاندرود در پایان گفت: انقلابی بودن در یک جمله یعنی اینکه برای مقابله با خطر نفوذ آمریکا به فرموده امام راحل ننشینیم تا یقین حاصل شود همین که احتمال خطر باشد لازم است که مقابله، اقدام و اعتراض نمائیم.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار