منچسترسیتی موفق شد چلسی را شش تایی کند و به صدر جدول برسد.
کد خبر: ۷۱۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 10 February 2019

وبسایت نود نوشت : منچسترسیتی در حساسترین بازی هفته لیگ برتر، موفق شد چلسی مدعی را با نتیجه سنگین ۶-۰ شکست دهد تا به صدر جدول برود و تیم چلسی ساری در بحران قرار گیرد.

 در آخرین مسابقه روز یکشنبه از هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد میزبان چلسی بود. در شرایطی که انتظار می‌رفت شاید دو تیم با جانب احتیاط وارد زمین شوند، ولی سیتی با توفانی ۲۰ دقیقه ای، کار چلسی را خیلی زود تمام کرد!

دقیقه چهارم مسابقه بود که آن‌ها خیلی زود به گل نخست خود رسیدند. سانتر زمینی از جناح راست، با عبور از چند بازیکن به استرلینگ رسید و بغل پای او راهی دروازه شد.

سنگین ترین شکست ابی پوشان در تاریخ لیگ برتر

نه دقیقه بعد سیتی به گل دیگری رسید. آگوئرو پشت محوطه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دیدنی و مهارناشدنی توانست بازی را ۲-۰ کند. شش دقیقه بعد، دروازه کپا بار دیگر فرو ریخت. این بار هم آگوئرو گلزن بود. یک ضربه سر رو به عقب اشتباه از سوی بارکلی، با فرصت طلبی آگوئرو همراه شد و سیتی به گل سوم رسید.

 

بازی توفانی سیتی ادامه داشت و شش دقیقه بعد گل دیگری از راه رسید تا در فاصله ۲۰ دقیقه دروازه کپا جوان، ۴ بار باز شده باشد. این بار گوندوغان با ضربه‌ای بغل پا، در نقش گلزن ظاهر شد.

 

بعد از این چهار گل، چلسی تلاش کرد با کند کردن جریان بازی و پاس‌های آرام و بازی کنترل شده، عطش حریف را بگیرد. به این ترتیب نیمه نخست ۴-۰ تمام شد.

سنگین ترین شکست ابی پوشان در تاریخ لیگ برتر

نیمه دوم نیز تیم چلسی در حمله به سمت دروازه حریف خود ناتوان و درمانده بود، سیتی هم با وجود آنکه عطش نیمه اول را نداشت، ولی باز هم به فرصت‌های خوبی رسید. دقیقه ۵۶ خطای آزپیلیکوئتا روی استرلینگ، سیتی را به پنالتی رساند و آگوئرو با گل کردن این پنالتی، هتریکش را کامل کرد تا به رکورد شیرر در تعداد هتریک در تاریخ لیگ برتر برسد.

 

دقیقه ۸۰ نیز استرلینگ بار دیگر به گل رسید، این بار سانتر زمینی از سمت چپ با ضربه تمام کننده استرلینگ همراه شد تا جشن سیتی شش گله شود. به جز این دو گل، سیتی در نیمه دوم، یک بار هم توپ را به تیر زد و ۱-۲ بار نیز کپا مانع گلزنی رقیب شد.
سنگین ترین شکست ابی پوشان در تاریخ لیگ برتر

به این ترتیب سیتی بعد از شکست ۴-۰ در خارج از خانه مقابل بورنموث، حالا باخت سنگین ۶-۰ را تجربه کرد تا ساری روز‌های سختی را در انتظار خود ببیند.

 

سیتی هم با این برد، اگرچه با یک بازی بیشتر، ولی به صدر جدول رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار