استاندار مازندران گفت: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بلوغ سیاسی و بصیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر: ۷۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 11 February 2019

احمد حسین زادگان روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ساری در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : ملت ما یک بار دیگر نشان داد که همواره حامی نظام جمهوری اسلامی است و با حضورشان توطئه دشمنان را خنثی کردند.
وی گفت: قطعا دشمنان نظام جمهوری اسلامی به اشتباه محاسباتی خود در مورد وفاداری ملت ایران پی می برند و این نقطه آغازی برای شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی است.
نماینده عالی دولت در مازندران افزود : مردم ما نشان دادند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان پای نظام خود ایستاده اند و در برابر هر ناملایمات خارجی از آن دفاع می کنند.
حسین زادگان اظهار داشت: ما به عنوان مسئولان جمهوری اسلامی و خدمتگزار ملت باید قدردان این حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشیم و تمام تلاش خود را برای کاهش بار مشکلات اقتصادی و معیشتی از دوش ملت انجام دهیم.
وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم استان مازندران در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی حماسی 22 بهمن ابراز امیدواری کرد تا مسئولان بتوانند با کار و تلاش از این مردم قدردانی کنند.
راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری از ساعت 9.30 از میدان ساعت این شهر شروع و در میدان امام خمینی (ره) این شهر با سخنرانی وزیر اقتصاد و دارایی خاتمه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار