تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان شهرداری تبریز است.
کد خبر: ۷۱۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 11 February 2019

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان شهرداری تبریز است.
به گزارش فرتاک ورزشی،

شهرداری چی های تبریزی با ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته اند و قصد دارند فاصله ۶ امتیازی خود با قعر نشینان را بیشتر کنند تا حاشیه امنیت خوبی برای خود فراهم سازند.

و اما شرایط جدول لیگ برای خونه به خونه مازندران به گونه ای است که به هیچ عنوان نباید امتیازهای حساس بازی های خانگی را از دست دهد. شاید این تیم با برد فردا مقابل شهرداری تبریز صعودی را در جدول شاهد نباشد ولی یقیناً از کورس وحشتناکی که با شهرداری ماهشهر و کارون اروند خرمشهر به راه افتاده است جلو خواهد زد.

شاگردان اکبر میثاقیان پس از ۲۸۹ روز انتظار بالاخره در این دیدار مقابل انبوه هواداران خود در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف حریف تبریزی خود خواهند رفت تا تیم خونه به خونه در طی این فصل برای اولین بار مزه واقعی میزبانی را بچشد.

فاصله بسیار زیاد بابل با ورزشگاه دورافتاده شهدای سیمرغ و عدم شبکه حمل و نقل در این مسیر سبب شد تا استقبال هواداران از دیدارهای خانگی این تیم برخلاف فصول گذشته کمتر باشد ولی فوتبال دوستان کشور از سه شنبه این هفته یکبار دیگر خونه به خونه ی پرهوادار را در لانه شیرها به نظاره خواهند نشست.

حال اکبر میثاقیان و شاگردانش عزم خود را جزم کردند تا با حمایت حداکثری هواداران خونه به خونه کام بک واقعی خود را برای رسیدن به جایگاه واقعی شان در جدول رده بندی با پیروزی مقابل شهرداری تبریز آغاز کنند.

گفتنی است، این دیدار ساعت ۱۴ عصر فردا سه شنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار